ik begin overnieuw.

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

mijn naam is tammy en ikben 24 jaar jong.
een tijdje geleden was ik ook al op de site actief, maar niet voor lange duur.
nu heb ik een weeke geleden weer een berichtje geplaatst bij zwanger na een miskraam en bij zwanger zijn, maar mijn plekje ligt toch hier denk ik.

in oktober '05 heb ik bij 7 weken een miskraam gehad van wat ons eerste kindje moest worden.
mijn cyclus was uiteraard behoorlijk van slag. na 7 weken werd ik pas wer ongesteld en daarna na 5 weken alweer.
terug naar hoe het hoort dacht ik.
nu zit ik alweer op de 6de week en niets te bekennen, geen pijn, klachten enzovoort.

na lang twijfelen heb ik vanochtend toch maar een test gedaan (ik was eigenlijk best positief) maar deze was negatief.
ik ben niet ongesteld, maar heb wel veel witte afscheiding???
ik las hier op de site dat ik 3 dagen moet wachten als ik dan nog niet ogesteld ben moet ik de test nog een keertje afnemen.

wie heeft dit ook meegemaakt?

ik wil natuurlijk iedereen hier heel veel succes wensen en plezier wensen met het verwezenlijken van de kinderwens.

ik vind het fijn om het met mensen te kunnen delen die mij begrijpen.

hoop van jullie te horen.

gr tammy

He Tammy,

Wat rot voor je dat je een mk hebt gehad! NU gaat het vast binnenkort weer lukken.

Verder kan ik je helaas geen tips geven, maar ik wilde even zorgen dat je berichtje weer bovenaankomt.

Succes.
Liefs Carina

he tammy,
kl*te van die miskraam joh.en balen dat je nog geen regelmatige cyclus hebt.dan weet je nooit waar je aan toe bent.ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat dan alles goed gaat.succes en sterkte

hoi meiden,

nou morgen weer 3 dagen verder en nog steeds geen periode. wel wat zeurerig gevoel in mijn onderrug, maar that's it.

morgen toch maar weer de test herhalen op hopen op het woord zwanger.

vind het erg fijn dat ik op deze site mijn verhaal kan typen. ik heb in mijn omgeving niet zoveel mensen om mee te praten.

gr tammy

Hoi Tammie,

Ik heb ook een miskraam gehad..onlangs.

we zijn bezig om weer zwanger te worden.

Heb sinds vandaag ook last van witte afscheiding...

En sinds gisteren een borst weer gevoelig...

Volgende week zondag is mijn nod...dus wacht nog af maar durf bijna niet te hopen.

Hoop voor jou dat jij geluk hebt en dat het raak is...

Liefs Roselien.

waarom nou, nog steeds niet ongesteld, maar wel weer eennegatieve test. dat is nu de tweede al. heb netjes 3 dagen gewacht en nog negatief.

heb wel witte afscheiding , zeur gevoel in onderrug en gevoelige tepels, maar niet zwanger volgens de test.

zo frustrerend!!!! laat het maar gewoon komen dan kan ik weer  verder, maar nee het komt nog niet.

sorry ik moest even mijn frustratie kwijt.

gr tammy

vervelend is dat he?? die onzekerheid.
ik heb het vorige maand ook gehad en toen kwam na 5 dagen toch nog mijn nod.
helaas. ik hoop natuurlijk voor jou dat je gewoon zwanger bent!!
succes ermee.

groetjes moon

hoi moon,

bedankt voor je reactie.
ik heb net bij 9mnd gekeken en een berekening gemaakt. nu blijkt dat ik moet uitgaan van de langste cyclus na mijn miskraam en die was 48 dagen. dat zou betekenen dat ik over 2 dagen ong moet worden.
ik snap er niets meer van, want na die 48 dagen duurde het de volgende maang maar 35 dagen.
ik weet niet meer waar ik nu vanuit moet gaan, maar het zou waarschijnlijk wel verklaren waarom mijn test negatief uitkwam.

wie kan mij meer vertellen hierover? en helpen die tarwekiemolie capsules nu echt??

liefs tammy

http://ncban.9maand.com/38190

Terug
Bovenaan