Ik begrijp er helemaal niks meer van!

Hoi,

Ik heb in dec. 2006 een miskraam gehad (curettage gehad op 13 dec.), en mijn eerste menstruatie kwam op 16 januari. Nu zit ik dus op dag 37 en nog geen RD in zicht. Ik heb wel op dag 22/23 een heel klein beetje rood slijm (geen bloed) verloren.  
De vorige cyclus was dus 34 dagen, precies zoals ik altijd heb gehad.
Ik heb sinds gisteren gevoelige borsten en moet sinds een paar dagen vaker plassen dan normaal.

Vanmorgen heb ik met ochtendurine een kruidvattest gedaan, maar er verscheen maar 1 streepje, hartstikke negatief dus.
Nu dacht ik al dat mijn lichaam waarschijnlijk nog van slag is van de miskraam.
Ik moest net een afspraak maken bij de huisarts voor mijn dochtertje, en dacht: ik leg het even voor bij de assistente.

Ze zegt: ik wil nog wel een test doen voor de zekerheid. Nou ja, kan nooit kwaad, dus ik ben gaan plassen en zei doet de test: positief ??!!  

Onderweg naar huis ben ik toch nog een digitale test van CB gaan halen, want ik vond het maar raar: met de ochtenurine negatief en bij de huisarts vanmiddag positief.
Ik heb net deze test gedaan, en wat denk je: NIET ZWANGER !

Ik snap er nu helemaal niks meer van!  Ben ik nu wel of niet zwanger?

Ik ben maar 2 keer eerder overtijd geweest, en beide keren was ik zwanger. Ik had toen wel elke keer op mijn NOD een positieve test, terwijl ik nu dus een paar dagen overtijd ben.

Heeft er iemand enig idee? Hoop op reacties!

groetjes Jos78

Hoi Jos,
Je ervaring met positieve en negatieve testen kan ik delen. Aangezien je een positieve test had bij de huisarts lijkt het me toch wel echt dat je zwanger bent. Je vertelt dat je op dag 22/23 roze slijm had, dat heb ik vaak tijdens mijn eisprong, dus als je dan je eisprong had, dan ben je nu precies op de dag dat je het voor het eerst kunt testen. Misschien test jij net iets anders dan de assistente, waardoor jij het niet ziet en zij wel (al blijft het raar). Ik testte in het begin door over het staafje heen te plassen, en toen had ik vaak een negatieve test terwijl het dan later positief bleek te zijn. Ik ontdekte later dat het nauwkeuriger is (al staat het zo niet in de bijsluiter) als je in een potje plast en de staaf er dan inhoudt (gedurende de tijd die ze aangeven). Hangt natuurlijk allemaal ook nog af van het merk, maar ik gebruik CB en zag dat je die ook gebruikt hebt. Maar je hebt gelijk: ochtendurine zou de meest geconcentreerde uitslag moeten opleveren. Snap dat je in de war bent, maar ook met je gevoelige borsten en je vaak plassen erbij .... Denk dat we je moeten gaan feliciteren..!! Probeer je blijdschap nog een halve dag zo goed als het kan binnen te houden en doe morgenvroeg nog een test (in een potje). Hoop het heel erg voor je!!!!
Hou je ons op de hoogte??
groetjes
Ingrid

oei, nou spannend zeg. Het kan zijn dat er nog maar weinig hormoon in je urine zit en dat de test van de dokter gewoon iets gevoeliger is.
Ik hoop voor je dat het raak is,

succes met de volgende testen!!
groet,
Patricia

Hoi,

Vanmorgen heb ik weer een digitale test van CB gedaan en weer:
NIET ZWANGER!
Heb net de HA gebeld, en kreeg het antwoordapparaat waarop ze zeiden dat ze vandaag en morgen een studiedag hebben en een andere huisarts waarneemt.
Ik zie het niet zo zitten om naar een vreemde huisarts te gaan, dus ik wacht maar tot maandag. Zaterdag zal ik nog maar een test doen......

Er zijn nog geen RD in aantocht en heb op dit moment ook totaal niet het gevoel dat ze binnenkort zullen komen.

ps: Ik heb in een potje geplast en daar het staafje ingehouden, zo heb ik het gisteren ook beide keren gedaan.

Groetjes Jos78

Jeetje Jos, dit wordt wel raar inderdaad. Kan me voorstellen dat je het helemaal niet meer begrijpt. Toevallig sprak ik eergisteren mijn schoonzus en die vertelde dat ze het 2 weken lang heeft gehad (dat ze geen positieve test kreeg, terwijl de RD ook niet kwamen, en achteraf ook bleek dat ze die 2 weken dus al lang zwanger was). Ikkan dat niet verklaren, zeker niet omdat je assistente je wel positief testte. Kan me trouwens voorstellen dat je bij dezelfde huisarts wilt blijven hiervoor.
Wat naar, dat wachten! Laat ons weten wanneer je iets weet en ik duim gewoon heeeeel hard dat het WEL ZWANGER bent!!!!!

groetjes
Ingrid

Hoi allemaal,

Inmiddels zit ik nu op dag 48 en ben nog niet ongesteld geworden. Op dag 43 heb ik nog een keer een test bij de HA laten doen, en daar was hij opeens ook negatief!
Moet nu gewoon afwachten tot de menstruatie op gang komt, of over 2 weken terugkomen als de RD er dan nog steeds niet zijn. Ze gaan dan het bloed controleren.

Groetjes Jos78 (14 dagen overtijd)

Terug
Bovenaan