ik begrijp er niks van

Hallo allemaal,
ik wou ook ff mijn verhaal kwijt over het lang duuren van mijn zwangerschap.
ik was in 1994 gestopt met de pil en we dachten laten we kinderen nemen !
maar helaas het liep allemaal anders pas na 9 jaar was ik onverwachts zwanger en jahoor het bleef zitten. toen is onze zoon geboren.
maar ja na een paar jaar denk je laten we voor een 2 de gaan maar helaas dat liet 6 jaar op zich wachten en weer weten ze niet waarom liep al wat jaren in het ziekenhuis en daar wisten ze het ook niet.
en wat denk je in 2009 is onze dochter geboren.
en tot onze grote verbazing ben ik nu weer zwanger en als alles goed gaat komt die in 2010.
nou wij snappen er niks meer van hoe dit nou kan !!
dit wou ik heel ff kwijt.
groetjes ik

Gefeliciteerd!!! Wat mooi!! Geniet ervan!!

Wij geloven dat God dit alles bestuurt.. zo ook bij jullie..!!
Als mensen (dokters) voor raadsels en moeilijkheden staan, kan God uitkomst geven!!
Stuk voor stuk zijn je kinderen wonderen van Gods regering.
Zo neem je geen kinderen (!!!!), maar krijg je ze..van Hem!!

Wellicht denrkn jullie heel anders over deze zaken, maar deze gedachten kwamen zo bij me op toen ik jouw mooie, wonderlijke verhaal las.

Goede zwangerschap gewenst!

Groetjes

@ Mama van 2 kids....van harte gefeliciteerd, wat een wonder! hopelijk kun je genieten!

mooi geschreven Jacje, ben het helemaal met je eens...;-)

Hoi allemaal

wat leuk dat jullie reageren. bedankt
en het zijn zeker nu 2 maar straks 3 kleine wondertjes.
en wat jacje schrijft is ook vaak in me op gekomen.

gr

Ik geloof ook dat god je een kind schenkt, waneer het hem uitkomt, ik ben nu al 3 jaar van de pil af, ik heb 5 jaar geleden een mooie dochter gekregen, en ben nu ongeveer 3 jaar bezig, Waarvan 8,5 maand heel precies, met ovulatieTestjes etc, Ik begrijp van meerdere Vrouwen dat als je er heel erg mee bezig bent, het niet lukt. gefeliciteert met je zwangerschap Groetjes mamaKim

Terug
Bovenaan