Ik beken.....

A

Anoniem

Guest
nav het bericht meelezers: hier mijn bekentenis.

Ik lees al vanaf het begin mee, maar heb nog nooit een bericht gepost.
Dus hier komt ie:
Ik ben Agnes en moeder van 2 kindjes. Mijn dochter Fenne is 3,5 jaar en mijn zoon Alef is 16 maanden (14-09-2006).  Ik ben nogal een namenfreak en dan vooral van Friese namen. Fenne en Alef zijn allebei Friese namen.
Ik kom uit Groningen (volgens mij heb ik samen met mvsara een zwangerscapscursus gevolgd.)
Ik zou het leuk vinden om een keer mee te gaan naar Ballorig ofzo, maar jullie hadden al een datum geprikt en dan moet ik werken.

Ik weet dat jullie van foto's houden, dus ik zal proberen om binnenkort foto's  te plaatsen.

Moet nu snel pannekoeken bakken, heb ik beloofd aan mijn dochter.

Enne heb je nog vragen: stel ze maar

welkom!!
de provincie Groningen is ook wel goed vertegenwoordigd als ik me het goed herinner, dus misschien doe je nog hele gezellige contacten op!

Groetjes Jenneke mv Ivar (18-9-06)

Hoi Agnes, welkom in het kippehok.
Mooie namen hoor!

Groetjes,

Tessie mv Juli & Finn

Heee Agnes!!!

Leuk dat je mee komt kletsen! Je bent van harte welkom hoor en ervaar hoe leuk het is om ook mee te kletsen!!!
Misschien heb je ook gelezen dat we met een aantal dames uit het Noorden een date hebben staan...dus als je zin hebt gewoon lekker komen hoor!
De date is 30 jan en we hebben om half 10 afgesproken bij Ballorig Assen!!!
Leuk als je mee gaat!!!

liefs jen mv mike

Pannenkoeken!!???? Dan ben ik nu zeker te laat? Shit!!
Maar, welkom hoor! Leuk dat je nog even uit de kast komt!
Nelleke

Ja dat klopt (zwangerschapsgym), toen ik de namen van je kinderen las, dacht ik al dat kan niet missen!!
Alles goed??
Grappig he, als je wat meer open bent over je echte personalia, ben je sneller herkenbaar en herken je anderen sneller, wel grappig zeg!!

Tot horens
liefs Harmke

hoi hoi

Ik ben ook pas sinds kort hier
Het is erg gezellig
Welkom en veel forumplezier

Tamara mv Jesse 20-07-2006

Terug
Bovenaan