Ik ben 15 weken zwanger maar voel me niet zo....

A

Anoniem

Guest

ik ben nu 15 weken en heb vanaf de 10 weken constant echos gehad omdat ik bloed verloor... nu moet ik pas over 4 weken weer terug naar de verloskundige en heb wel een beetje een harde onderbuik maar meer niet... Ben niet echt meer moe en voel me kiplekker.. heb alleen zorgen of het allemaal nog wel goed gaat... het voelt zo normaal allemaal en aangezien dit mijn eerste kind is weet ik niet zo goed wat ik moet voelen...

Hoi Kimmie,

Oei wat vervelend dat je te kampen hebt gehad met bloedverlies! Maar ik neem aan dat alles in orde is met je aangezien je over 4 weken pas weer terug moet naar de verloskundige. Als er echt iets aan de hand zou zijn, zou hij/zij je veel sneller willen terugzien, nietwaar?!

Ik denk dat veel  vrouwen het wel met me eens zijn dat het tweede trimester  van de zwangerschap de beste maanden zijn. Het is een  wat rustiger trimester. De eerste  zwangerschapskwaaltjes zoals misselijkheid en erge vermoeidheid zijn meestal voorbij (niet in alle gevallen, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen), terwijl  je hebt nog geen last van de  kwaaltjes  van het derde trimester.  Het kan dus heel goed zijn dat je even een  aantal weekjes helemaal niets voelt en  heel fit en energiek bent. Maar roep niet te hard...  Voor dat je het weet  voel je de eerste  bewegingen en schopjes en krijg je wat later  te maken met slapeloze nachten omdat  het kleintje in je buik je  voortdurend wakker houdt.  Dus.... geniet er maar lekker van !  :)

Groetjes, Yasmina (31wk)

hoi hoi,

Het is normaal dat je je nu wat beter voelt is alleen maar lekker toch?
Na de derde maand voel je je ook meestal lekkerder.
Een bloeding kan je hebben ik heb het in mijn 5e maand gehad met de oudste ik schrok me dood maar alles zat goed.
Ik neem aan dat het bij jou ook goed zit want je hoeft pas over   4weken terug te komen.
Dat harde gevoel in je buik kan je baarmoeder zijn die oprekt o je darmen die komen ook steeds meer klem te zitten naarmate het kindje groeit.
Veel sucses ik hoop dat je je wat zekerder voelt nu
Groetjes moeder van 2 kids

hoi hoi,

Een bloeding kan je hebben ik heb het in mijn 5e maand gehad met de oudste ik schrok me dood maar alles zat goed.
Ik neem aan dat het bij jou ook goed zit want je hoeft pas over   4weken terug te komen.
Dat harde gevoel in je buik kan je baarmoeder zijn die oprekt o je darmen die komen ook steeds meer klem te zitten naarmate het kindje groeit.

hoi hoi,

Terug
Bovenaan