Ik ben aangenomen!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik had vanmorgen het uitzendbureau, Manpower, nog gebeld om door te geven dat als ik een vaste baan kon krijgen, ik dan natuurlijk weg zou gaan bij deze baan. Ik ga daar niet over liegen, kan ik gewoon niet, zo zit ik niet in elkaar! Zij het bedrijf gebeld en ik mocht nog gewoon komen.

Het gesprek was heel leuk en gezellig met 2 heren, jonge vaders allebei.
Ze wisten dat ik niet meteen morgen kon beginnen en dat als ik ander werk vind, ik weg ben, maar weet je wat ze zeiden? :"Wij hebben meerdere kandidaten die morgen kunnen beginnen en die zeker tot eind februari blijven, als wij jou aannemen begeven we ons op glad ijs, maar wij vinden jou gewoon de beste en daarom willen wij jou!". Super toch!!

Volgende week woensdag gaat Lyanne een ochtend proefdraaien bij het Kdv, ze komt in de groep De Vosjes. Die week er op mag ik beginnen, ik werk op dinsdag (gaat ze naar oma) woensdag en vrijdag (die dagen naar het kdv). De eerste week mag ik halve dagen beginnen, om te wennen, niet aan het werk, maar aan het feit dat ik dan geen full-time mama meer ben! Heerlijk, mensen die mij begrijpen en meedenken. Daarna gewoon voor 3 hele dagen. Toen ze zeiden, je hebt de baan, kreeg ik tranen in mijn ogen. Ze zeiden dat ze het begrepen, want ze zijn zelf ook net vader geworden.

Het bedrijf is overgenomen door nog een groter bedrijf en de kans is er dat ze dan meer mensen nodig hebben, misschien dat ik dan wel kan blijven, maar die garantie konden ze niet geven.

Nou, ik ga nog even heeeeeel veeeeel genieten van Lyanne.

Tot morgen, groetjes, Marieke

Jippiiiiii!!!

Als je wilt zien hoe een polonaise er uit ziet met één persoon moet je nu door mijn huiskamerraam kijken hahaha!!

Goed gedaan hoor!
Zie je wel dat je het kunt..
Ik ben erg benieuwd hoe het je gaat bevallen. Altijd wennen en eng in het begin, maar je zult er vast snel veel plezier in krijgen..

You go girl!!

Esmé mv kay

Ik voelde wel een lichte aardschok, maar dat was jij dus, hahahaha!!

Gaat ook wel goed komen, het is echt een heel gezellig bedrijf met gezellige jonge mensen (op mijn afdeling dan), die ook allemaal jonge kindjes hebben.

Wauw!!! wat een waanzinnig goed nieuws zeg.
Ik ben helemaal blij voor je, en dan ook nog een meedenkend bedrijf dat je laat wennen, meid je hebt het echt getroffen hoor.
Ik ben benieuwd hoe Lyanne het bij het kdv zal vinden, maar zoals ik haar vorige week bezig zag komt dat vast wel goed.
Nou,  geniet lekker even extra van je meisje, en geloof me thuiskomen na een dag werken en dan zo'n heerlijk koppie weer zien is ook helemaal geweldig!!!!

tot morgen!!!

Daniëlle.

Oh wat ben ik blij voor je!!!!!
 en lyanne zal het kinderdag verblijf zeker wel leuk vinden.
Kan ze lekker spelen met andere kindjes

Liefs Ilse mv Danique

Super, gefeliciteerd!
Goed dat je eerlijk bent geweest, het kan idd positief uitpakken, zo zie je maar weer!
Ben erg benieuwd hoe je het gaat vinden om te werken, voor zover ik weet (maar ben lang niet altijd goed genoeg op de hoogte) ben je vanaf Lyanne haar geboorte thuis geweest, dus dat zal een onwijze verandering zijn.

Suc6 meissie!

Liefs Jenneke mv Ivar

Jechooooee....joepie de poepie...keigaaf joh!!
Ben ontzettend blij voor je en wat leuk zo'n meedenkend bedrijf.
Super.
Tot morgen,liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan