Ik ben aangenomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Het is niet te geloven!
Na het gesprek duurde het geen half uur en toen belde het uitzendbureau dat ik ben aangenomen! Ik ben helemaal blij! Het was ook wel een heel ontspannen gezellig gesprek en ik dacht het eigenlijk al....

Dusssss.....ik moet nog twee hele en twee halve dagen bij mijn tijdelijke baan en de week daarop begin ik bij mijn nieuwe (vaste) baan. Drie dagen in de week, dus hoe mooi kan ik het hebben?

Zo, nu ga ik even op mijn gemak bijlezen....hihi
Liefs (een uitzinnige) Annet

Een bloemetje voor jou, helemaal geweldig zeg. En erg goed voor je zelfvertrouwen als je na een half uur al gebeld wordt.

Liefs sandra

WOUW!! wat super! van harte gefeliciteerd! leuk zeg.

ik heb niet helemaal op zitten letten, sorry daarvoor, maar euh.. wat voor baan is het??

liefs

Esther en Rêve

Haha Esther, ik weet ook eigenlijk niet of ik dat al gezegd had...haha

Het is een baan bij een internationaal bedrijf wat Industriele coatings (dwz verf) ontwikkelt. Ik geloof dat Histor verf ook bij hun vandaan komt...

Ik ben daar de (veelal Engels sprekende) receptioniste. Ik heb er echt superveel zin in!
Nog meer vragen??hihi

Liefs Annet

Wat ga je verdienen? haha nee hoor. Niet interessant. Ik ben heeeeel blij voor je dat je bent aangenomen!
Is het een beetje bij je in de buurt?
Liefs Nelleke

Gefeliciteerd meid!!!

Bij de volgende meeting drinken we er samen eentje op hoor (koffie thee of fris)!
En dan zullen we ook meteen maar even dat gevecht gaan houden,hahaha!!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Terug
Bovenaan