Ik ben aangenomen!

Tamaraluijten

New member
Vrijdag had ik een gesprek op een kinderdag verblijf waar ik gesolliciteerd had en een dagje mee gedraait een week geleden.
Ik twijfelde eerst of ik wel meteen moest vertellen dat ik zwanger was. Want ik was bang dat ik dan niet zou hoeven te tekenen.
Maar mn gevoel zei dat het beter was dat ik het vertelde. Dat heb ik dus ook gedaan.
Als eerste feliciteerde ze me en daarna zei ze dat het helemaal geen probleem was.
Ik kan per 1 juni beginnen!! Echt super!!
Er lopen daar inclusief mijn zwangerschap in totaal 4 vrouwen die zwanger zijn. Wel leuk!!

En woensdag weer een echo! Ik ben dan 9+3. Vorige keer had ik een echo met 6+3, ben zo benieuwd.
 
Geweldig nieuws, gefeliciteerd Tamara!!
Écht zo super dat je aangenomen bent, en vast een heerlijk gevoel dat je gewoon eerlijk verteld hebt van je zwangerschap!
 
Bedankt!
Ja was zeker een heerlijk gevoel! Kon wel schreeuwen van geluk. Maar niet gedaan was druk op straat haha. Maar nu is het echt genieten geblazen! Nu ik weet dat ik werk heb straks.
Op naar woensdag kan niet wachten!
 
Wat een goed nieuws! Super meid! Ik heb het ook eerlijk gezegd en het was bij mij ook geen probleem:)

Gefeliciteerd! Laat het maar snel woensdag worden!

Liefs
 
super gefeliciteerd.
goed dat je naar je gevoel heb geluisterd en het verteld heb.
ook dat ze zo reageerde, weer een opluchting.
succes woensdag.

liefs
 
Terug
Bovenaan