Ik ben al een hele tijd niet geweest maar....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben al een hele tijd niet meer op deze site geweest.
Misschien zijn er, ik hoop het van niet natuurlijk, nog wel meiden die mij nog kennen.
Wij hebben er meer als 2 jaar over gedaan om zwanger te worden en uiteindelijk zijn we zwanger geworden door IUI.
Ik wou toch even vertellen dat wij op 1 december 2006 de trotse ouders zijn geworden van een zoon. Hij heet Timo, hij woog 4025 gram en was 50 cm lang.
Meiden, ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger worden en ook mogen genieten van zo'n mooi wonder !!!!

Een hele dikke knuffel van Biaggi (Bianca), Johnny en Timo

Hoi,

Allereerst gefeliciteerd natuurlijk!
Je naam komt me heel bekend voor.
ik heb hier een tijdje rondgespookt op het verlies en verdrietforum   in juli 2004 en op meimoeders 2005. Kan het zijn dat je daar ooit op gezeten hebt?

Grotjes,

Bons

Hoi Bons,

Nee, ik ben nooit op het verdriet en verlies forum geweest.
En ik was een november2006 mama. Maar ben je dan nooit hier geweest op het zwanger worden forum ???  Hier ben ik zo'n beetje 2 jaar geweest. Maar het maakt niets uit, ik heb er veel aan gehad toen we probeerde zwanger te worden. De steun die kreeg en ook kon geven aan elkaar. Maar ik begrijp het goed dat je in 2005 moeder bent geworden van Rens ??? Zo ja, van harte gefeliciteerd nog. Beetje laat misschien maar beter laat dan nooit,toch ??? Probeer je nu zwanger te worden ??? Hopelijk lukt dat snel.

Dikke knuffel van Biaggi (Bianca) en Timo

Jawel hier heb ik ook gezeten maar dat  is al drie jaar geleden.
Maar goed ik ga voor de volgende ronde, wel weer spannend.  
ik wens je veel geluk en  geniet van je kleine man, alle clichés zijn waar het gaat allemaal veel te snel. Ze zijn zo groot!!

Groetjes,

Bons  

Terug
Bovenaan