Ik ben alweer terug.......

A

Anoniem

Guest
Helaas heeft het niet zo mogen zijn en heb ik dindsdag een miskraam gehad......... Gelukkig heeft mijn lichaam het zelf gedaan en hoeft ik geen curratage.

Lichamelijk valt het mij alles mee maar geestelijk moet het nog een plekje krijgen. We proberen het dagelijks leven weer op te pakken al valt valt dat niet altijd mee.

Ik probeer er maar aan te denken dat dit kindje niet goed was en ik weet nu hoe het is om zwanger te zijn en we weten dat we zwanger kunnen worden, dit heeft een hoop onzekerheid weggenomen.

Ik weet op het moment nog niet zo goed hoe of wat verder.... We zien wel

Wat vervelend Beauty!
Wordt er stil van.
Geef het op je eigen manier een plekje en probeer vastte houden aan de onzekerheden die nu wel zijn verdwenen.
Sterkte.
liefs,heleen

Ow meid wat vervelend.. gun het tijd het verdriet zal nooit weg gaan maar wel minder worden..

En zo als je zelf al aangaf je weet in iedergeval dat je zwanger kan worden succes

Lieve Beauty,

Wat een verschikkelijk rot nieuws!! Pfff.....kom even woorden tekort.
Begrijp dat dat het lichamelijk wel gaat aangezien je lichaam het zelf heeft gedaan maar geestelijk?? Neem de tijd hoor meid, het is niet niks.
Ik wens jou en je man heel veel sterkte!!

Lieve knuffel Lynn.

Wat naar meid! Hou je idd maar vast aan de meer 'positieve' gedachten... enneh, wat een keer lukt moet ook een tweede keer lukken maar dan met een blijvender resultaat!!!!

sterkte en succes!!!

Lieve beauty,

Ik vind het zo ontzettend naar voor je! Ik gun het je zo enorm!
Veel sterkte de komende tijd, ook voor je man.
Hopelijk kun je snel weer meebabbelen in een mamaclub.

Liefs

Terug
Bovenaan