ik ben bang dat ik hier nu ook hoor...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

ik zal me hier nu ook maar even voorstellen, want ik hoop hier veel met jullie te kunnen delen, en dat we elkaar kunnen steunen.

Ik ben 27 jaar en mijn man is 29.
Wij zijn nu jaar bezig voor een broertje of zusje voor onze zoon van 2,5, maar het wil maar niet lukken!

Ik ben net weer ongesteld geworden, dus de afspraak die ik al bij de gyn had staan op 28 juni kan gewoon doorgaan...

Ik ben benieud wat er dan gaat gebeuren want mijn HA heeft nog niets gedaan.

Ik heb wel een aantal maanden getempt en gebruik ook ovulatietesten..

Maar we zullen het wel zien!

Groetjes Janu

Hoi Janu,

Welkom hier. Hopelijk hoef je hier niet al te lang te blijven. Ik wil je in iedergeval sterkte wensen. En de 1e afspraak bij de gyn is helemaal niet zo erg. Meestal worden er alleen maar een hele hoop vragen gesteld.

Je kunt hier in iedergeval altijd terecht met je vragen. Er is altijd wel iemand die hier raad weet en steun geeft.

Groetjes

Nicole

welkom hier!

Ook ik ben al een tijdje( 8 maanden) bezig voor een tweede. Onze zoon
is 20 maanden. Sinds oktober gebruik ik clomid voor een regelmatige
eisprong. Zwanger van mijn zoon werd ik ook na 5 maanden clomid. En
jij? Was je snel zwanger van de eerste? Goed dat je temperatuurt, daar
zijn de gyns dol op!

sterkte en hou ons op de hoogte!

nathanja

Hee Janu

Ook even een berichtje van mij hier op dit forum. Ja, we zweven een beetje tussen 2 forums in he??!! Op het zwanger-worden forum horen we niet echt meer thuis, de meeste meiden zitten 'pas'   in ronde 1,2 of 3. Langzaam aan begin ik hier  ook steeds  meer te schrijven. Zeker nu we  in ronde 12 zijn beland en officieel de MMM in zijn gegaan. We gaan wel een beetje gelijk op he? Als dat een schrale troost is. Alletwee een kindje van 2,5 jaar en alletwee in ronde 12. En nu zie ik hier ook dat je op 28 juni een afspraak hebt bij de gyn, net als ik!!! Wat een toeval zeg.

Veel suc6 in deze ronde en hopelijk knap je snel op van je dipje. Geniet van het mooie weer!!!!!!!!!!!

Liefs, cee

Hoi,

Jaja, inderdaad een beetje zweven op 2 forums, hoewel iknu toch vaker hier te vinden ben.   De andere meiden die gereageerd hebben, ken ik ook van het andere forum. Helaas dat we nu allemaal toch hier zitten!

ook wij zijn voor een 2e bezig (hebben een zoon van 2,5 jaar). Nu alweer 14 maanden. Ik heb een onregelmatige cyclus en de kwaliteit van de eisprong is niet optimaal. Ben nu deze maand begonnen met Clomid.   Zorond de 21e is mijn nod, dus het wordt weer spannend.

Succes!

hoi dames!

ja het is inderdaad een domper om te moeten verplaatsen naar dit forum, al is het wel gezellig hier,,, ik zat hier ook liever niet, maar ja! we moeten er vertrouwen in hebben dat we binnenkort naar het leukste forum gaan verhuizen he? we bewaren het beste voor het laatste .

liefs sacha

Terug
Bovenaan