Het klinkt stom maar we beginnen steeds meer te vrezen dat de endometriose erger is geworden in de afgelopen 1,5 jaar.
Toen ik geopereerd ben op 29 juni 2004 zaten er slechts kleine plekjes volgens de gyneacoloog die niet direct kwaad konden.
De laatste maanden is de pijn die er is bij het ongesteld worden niet meer van normale proportie.
Vrijdagnacht werd ik om 02.00 uur wakker en stond het zweet op mijn voorhoofd van de pijn.
Mijn man heeft een ibuprofen 600 moeten halen want het voelde alsof er met een aantal messen in mijn buik gestoken werd.
De maand ervoor ging het net zo alleen toen overdag.
Het komt opzetten en het is dan binnen een minuut vreselijk heftig.
Ik verlies ook erg veel bloed de eerste 2 dagen.
Gevoelsmatig zou dit kunnen verklaren waarom we na een spontane zwangerschap een jaar geleden nog niet zwanger zijn ondanks 5 IUI's.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me echt zorgen maak.
Morgen ga ik bellen voor een afspraak met de gyneacoloog om dit te bespreken.
Wie kan er meer over vertellen??
lfs inge
Toen ik geopereerd ben op 29 juni 2004 zaten er slechts kleine plekjes volgens de gyneacoloog die niet direct kwaad konden.
De laatste maanden is de pijn die er is bij het ongesteld worden niet meer van normale proportie.
Vrijdagnacht werd ik om 02.00 uur wakker en stond het zweet op mijn voorhoofd van de pijn.
Mijn man heeft een ibuprofen 600 moeten halen want het voelde alsof er met een aantal messen in mijn buik gestoken werd.
De maand ervoor ging het net zo alleen toen overdag.
Het komt opzetten en het is dan binnen een minuut vreselijk heftig.
Ik verlies ook erg veel bloed de eerste 2 dagen.
Gevoelsmatig zou dit kunnen verklaren waarom we na een spontane zwangerschap een jaar geleden nog niet zwanger zijn ondanks 5 IUI's.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me echt zorgen maak.
Morgen ga ik bellen voor een afspraak met de gyneacoloog om dit te bespreken.
Wie kan er meer over vertellen??
lfs inge