ik ben bang voor vanmiddag

Hallo meiden,

jullie weten dat ik nu zwanger ben van 2 kindjes misschien wel 3.
en vandaag hebben we weer een echo ik ben nu 7wk en 4dg zwanger.

bij de vorige zwangerschap had ik rond deze tijd ook een echo en toen hoorden we dat het kindje geen hartje had en dat het mis was na 2 weken toen ik bijna 10wk was hebben ze het kindje er toen uit moeten halen omdat het 100% zeker was dat het niet leefde.

en nu ben ik zo bang dat ik het zelfde nieuws weer zal krijgen als de vorige keer.
hoe ga je positief naar een echo terwijl je bang bent dat het weer mis zal gaan.
ik denk niet dat ik dat aan kan weer een kindje wat niet kan leven en dat het weer misgaat.
al die gedachten slopen door mijn hoofd en weet niet waar ik anders aan moet denken ik vind het zo moeilijk.
en er zijn mensen om mij heen die steeds zeggen dat ik positief moet zijn enzo en dat weet ik wel maar vind het zo moeilijk om er positief over te zijn.

we zien wel hoe het vanmiddag gaat en ik laat het jullie zeker weten horen hoe het ging enz.

ik hoop op super positief nieuws en dat alles goed is.

liefs...

Succes meid, niet iedere zwangerschap verloopt hetzelfde en je hebt meer kindjes in je buik dus de kans dat het nu goed gaat lijkt mij groter, in ieder geval voor 1 kindje!

Hou je taai, t komt goed....echt waar.

Sterkte vanmiddag enne wanneer je kloppende hartjes ziet, geniet er dan ook van he!

liefs Yosha

Zoek afleiding! Hoe deprimerend ook, je kan toch niks veranderen aan wat er uit het onderzoek gaat komen. Porbeer het los te laten (maar das lekker makkelijker om te zeggen dan te doen, dat snap ik)

Dus ga lekker in bad of pak een terrasje. Of ga naar de kapper!

Elke echo blijft eng na een miskraam meid. Maar het kan ook weer de bevestiging geven dat het allemaal goed is. Ik heb er tot de 12 weken om de 2 weken 1 gehad en leefde dan ook tussen hoop en vrees. Die ongerustheid is wel weg als je ze eindelijk voelt bewegen. (ik had het geluk dat dat al heel vroeg was 13,5 week namelijk) Hoop voor je dat je een prachtig plaatje van je 2 of 3 kindjes. Heel veel sterkte.

Ik ben echt vreselijk benieuwd hoe de echo gegaan is. Ik hoop zo voor je dat alles goed is. En ben ontzettend nieuwsgierig hoeveel kindjes er nu 'in de maak' zijn.

Veel liefs en succes!
Marieke

Spannend!! Intussen heb je de echo al gehad. Ik hoop voor je dat je goed bericht hebt gehad en mooie beeldjes hebt gezien!

Heb je je nog een beetje door de dag heen kunnen slaan?

Liefs Daisy

Hey meis,
Wat een spannende en moeilijke dag voor jullie!
Ik hoop dat alles goed is en dat je kan gaan genieten van je zwangerschap. De duimen draaien weer rond...

Liefs

Hoi,

De echo heb je al gehad, maar ik hoop dat je nu aan het genieten bent van het goede nieuws dat je vanmiddag hebt gekregen.
Ik ben benieuwd of je nu zwanger bent van een twee- of een drieling.
Laat het maar weten, zo te lezen is iedereen erg benieuwd.

Liefs,
Krissy

Terug
Bovenaan