Ik ben benieuwd!?

A

Anoniem

Guest
Ik lees wel eens in sommige topics dat er mama's zijn die illegaal aan het forummen zijn op het werk.
Hier ook zo'n mama hoor. Op dit moment zit ik op mijn werk en lees  hele leuke topics en reageer af en toe.

Nu ben ik gewoon benieuwd naar mama's die ook af en toe illegaal bezig zijn en in de baas zijn tijd hier op het forum binnen wippen of ben ik de enige?
Laat het weten, in dit topic mag het en eehhhh ssssssstttt we vertellen het niet verder hoor....!!!

Liefs Jeske mv Ilse

Haha Jeske, hier laten we ons blijkbaar niet al te graag over uit......

Maar oke: ik beken, GUILTY!

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Ik ben ook schuldig.....Vooral in de afgelopen weken heb ik veel te vaak "gekeken" op het forum...Nu komen meer collega's terug van vakantie en ben nu aan het afkicken.........(opt werk zijn forums niet echt wat je zegt "werkgerelateerd", wachtte eigenlijk totdat ie geblokkeerd is......!)

Heb zelfs de link nu maar uit mijn computer gehaald....kom ik tenminste niet meer in de verleiding ......... (binnenkort functioneringsgesprek vandaar!!!!!!!!!!!!!!) . Dan maar s' avonds en op dinsdag bijlezen van de hele week!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

SCHULDIG!!! Soms is werken zo saai en het is hier zo gezellig!
 Nanda, mv Tess

Schuldig als wat maar ik mag het van mijn ‘baas’ ...  

ik beken ook

Als alle clienten in bed liggen dan moet ik gewoon even kijken, wij mogen niet prive internetten dus ik moet altijd even de historie wissen (erg toch)

Maar aangezien ik nu vakntie heb kan ik drie weken legaal internetten

Ik blijf trouwens liever anoniem  (haha)

Ook heel erg schuldig!! Het is verslavend en ik kijk veel te vaak! Moet ook gaan afkicken.. Iemand tips?

Saskia

Tja, ook ik ben schuldig.

Vooral tijdens de nachtdienst is het een goede manier om weer helemaal op de hoogte te blijven.Er wordt ook zoveel geschreven dat me dat thuis niet altijd lukt.
DUSSSSSSS.........

LANG LEVE DE NACHTDIENST!!

Groeten Dianka

Terug
Bovenaan