Ik ben bezig!!!

Men vruchtwater is vannacht om 03:19 uur geknapt.
Haahahha wat een ervaring, tip leg een handdoek naast bed, ik schrok er wakker van en ben naar de hal gesprint, en ben natuurlijk genoeg verloren op bed en op de vloerbedekking, was blij dat ik uiteindelijk op het laminaat stond. Waar je wel niet druk over maakt op dat moment. Mijn vent kreeg haast een hartverzakking!
om 04:19 kreeg ik mijn 1ste wee, tot aan 06:30 om de 11 minuten, nu om de 7 minuten.
Heb al een rommelmelding gedaan bij het kraambureau, Ga nu de verloskundige bellen!

Vandaag worden we ouders, hmmm voel me zo ontzettend blij.
Voor de meiden die nog wachten, een handdoek om gauw tussen je benen te stoppen is heel erg handig, aangezien het dus in sneltreinvaart naar buiten komt. Kruik voor je zelf, ik heb vanaf het moment dat men vruchtwater knapte een warme kruik tegen mijn rug aangehad, en dat was heerlijk.
Zorg voor genoeg pakken kraamverband!!!! je blijft erna nog steeds lekken (vloedgolfen)
En het allerbelangrijkste luister naar je eigen lichaam ik heb me gister niet laten strippen omdat het pijn deed, en zo zie je maar die kleine komt vanzelf. Tenminste bij mij is het begin er.

Word vervolgd

liefs nath

Fijn dat je mag bevallen! Kan niet wachten tot ik je geboorte-topic lees. Ben benieuwd.

Haha oke ik ga meteen een handdoek naast mijn bed neer leggen! Heerlijk zulke praktische tips;)

Super meid dat het is begonnen!!! Heel veel succes met je bevalling en ik hoop dat het voorspoedig mag gaan... Je kunt het!!!

We wachten hier in spanning op je geboorte topic ;)
enne bedankt voor de handige tips!!! Ik ga ook direct maar even een handdoek neerleggen ;)

liefs rosan

OH MY GOD

spannend man... Goed dat je zo enthousiast bent hihi.

En bedankt voor je goede tips.

Succes met de bevalling en geniet zometeen van die kleine!!!!

liefs

Terug
Bovenaan