Ik ben blij

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik voel me vandaag erg goed. Vanmorgen weer naar gyn geweest voor een echo, en ja wel, een prachtig mooi eitje. Morgen mag mannetje ook eens wat uitvoeren  en hoef ik alleen maar te liggen . Ik hoop dat ik deze keer niet zo beroerd wordt van de pregnyl.
Ik merk op het forum dat ik behoorlijk wat achterstallig leeswerk heb. Ik had van de week al even gekeken en zag daar het geweldige nieuws van Scorpy
Ik hoop dat het iets gaat worden deze keer. We gaan over 2 weken op vakantie en mijn lieve schat verrastte   me van de week met nog een extra weekje. Hij vindt dat ik nu iets liefs verdient heb na alle ellende van het afgelopen jaar. Wat een schatje hè......

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,

Spannend weer he, weer een nieuwe kans om zwanger te worden.
Maar ik begrijp iets niet uit je verhaal. Je bent vanmorgen naar de gynocoloog geweest en morgen mag je man aan de slag. Wanneer heb je de Pregnyl prik gezet dan? Dit moet namelijk 36 uur van te voren ingebracht zijn.
Ik zal het wel verkeerd begrepen hebben hoor, denk ik.
Ik hoop voor jullie dat het deze ronde raak is. Ik voor jullie.

Kruimel

Hoi Kruimel

Vanmorgen vroeg heb ik de pregnyl spuit mogen zetten. En deze keer mocht het iets minder dan 36 uur van te voren. Waarom............. geen flauw idee. Maar het is wel 30 uur van te voren.
We zien wel. De volgende nod is vlak voor onze vakantie. Dus ik ga of zwanger op vakantie of ik heb een maandje rust en mogen we zelf gaan spelen (heb ik ook wel zin in) Geen verplichtingen met het ziekenhuis

Lydia

Terug
Bovenaan