Ik ben blij!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik wil even wat kwijt.....

Elk half jaar moet ik naar de oncoloog voor controle van mijn eierstokken (bloedonderzoek, inwendige echo en inwendig onderzoek). Ik heb ruim 4 jaar geleden eistokkanker gehad en gelukkig helemaal genezen.  Vandaag moest ik weer op controle komen  en alles is nog steeds goed!!! Nog één keer en dan hoeft het hopelijk niet meer (of in ieder geval minder frequent). Joepie!!!!!

Liefs Femke

Wow!!!Wat ontzettend goed nieuws meid!Ik zal voor je duimen dat je goed nieuws blijft krijgen!Gefeliciteerd met dit goeie nieuws!!!!

liefs

Superfijn, Femke!!! Dat moet idd een hele grote opluchting zijn!

Hey Femke,

Wat gaaf om te lezen! Tsjonge wat heb jij dan een hoop narigheid meegemaakt joh. Dan kan ik me jouw blijdschap nu helemaal goed voorstellen zeg.

liefs Ida

Wat een lieve reactie's!! Dank jullie wel.

Ondanks dat het nu ruim 4 jaar goed is, blijft het toch weer spannend als ik weer op controle moet komen. Over een half jaar moet ik voor het laatst en dan gaan we   kijken hoe nu verder. Ik heb allebei mijn eierstokken nog (ik ben een uitzondering) maar daardoor is de kans dat het terugkomt wel groter (natuurlijk, zonder eierstokken geen eierstokkanker). Misschien moet ik wel onder controle blijven alleen minder frequent of mijn eierstokken worden er alsnog uitgehaald (met alle gevolgen van dien....geen kinderen meer kunnen krijgen, in de overgang komen).
Maar ja, dat zien we over een half jaar wel weer. Ik ben er nu in ieder geval weer even vanaf.

Terug
Bovenaan