Ik ben compleet overrompeld... Zwanger!!

A

Anoniem

Guest
Een uur geleden  getest....  Een dikke plus!!!
 Ik kan er met mijn verstand niet bij.... Eind december besloten mijn man en ik voor een tweede kindje te gaan.... En nu in ronde 1 ben ik zwanger!!!! Jeetje, dat had ik dus niet verwacht.... Onze eerste zoon wordt 31 januari 1 en bij hem duurde het een half jaar voor ik zwanger was...

Meteen gaat alles in werking, rond  29 september krijgt Sjoerd een broertje of zusje, hij is dan 20 maanden pas!!! Als iemand mij dit vantevoren had verteld, twee kindjes binnen twee jaar!!! Tjonge jonge, ik denk dat ik maar eens even rustig op de bank ga zitten....

Wat geweldig, ook weer spannend en een klein beetje beangsigend... Als alles maar goed gaat......

maar we gaan ervan uit dat voor ons 2006 net zo'n een fantastisch jaar wordt als 2005!!

liefs franka (mv Sjoerd 31-01-2005 en net 4 weken zwanger!!)

Gefeliciteerd!!
Wat geweldig voor je. Geniet er lekker van!

groetjes Bientje

Goedemorgen

Van harte gefeliciteerd zeg! Kan me goed voor stellen dat je dit niet verwacht had.
Ging het bij ons maar zo snel!! Nou meid geniet jij er maar van en laat alles lekker over je heen komen...
We klussen gewoon weer verder.

Liefs Noomie, 23 jaar, eerste kindje, 12e ronde.

Gefeliciteerd !!!
Dat heb je snel gedaan zeg.
Geniet van je zwangerschap.
Liefs Rene

Hallo,

Gefeliciteerd hoor! Ik herken het wel wat je zegt, dat het je een beetje overrompeld bent! Ik was nadat ik stopte met de pil meteen zwanger van mijn zoontje. Had ik ook echt niet verwacht! Beetje naief misschien, maar ik dacht dat duurd nog wel een jaar ofzo, voor die pil is uitgeraasd.... Nou niet dus! Toen moest er ineens van alles, verhuizen en zo. Maar ja, het is ook wel een wondertje he!

Veel geluk ermee!

Lionsmamma

Super zeg. En zo snel al.

Van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst.

Geniet ervan.

Liefs wen

Hier moet ik even op reageren, want mij situatie lijkt er wel erg veel op. Net erachter gekomen, dat ik zwanger ben. Ook gelijk de eerste ronde raak (duurde vorige keer iets minder dan een jaar). Ik ben ook 29/9/6 uitgerekend en onze zoon Bart wordt 26/2/6 1 jaar. Hardstikke leuk, dat het tweede kindje dicht op onze zoon zit, maar hoe ik dat, met name het eerste half jaar, moet aanpakken is mij een raadsel en daar zie ik ook best wel tegenop......

gr Peggy

Terug
Bovenaan