Ik ben d'r weer (met natuurlijk foto's)

Hee meiden!!!!!

Terug van weggeweest. Gistermiddag aangekomen op Schiphol na een lange vlucht. De vlucht duurde dik 9 uur en ik heb er de helft nog niet van geslapen. Het was erg moeilijk om een goede houding te vinden zonder dan ergens kramp te krijgen en dan in slaap te vallen.

Maar goed, dat mocht de pret niet drukken. De vakantie was geweldig. Echt zo'n paradijs op aarde. Net als in de de boeken en op tv. Witte stranden, blauwe heldere zee (kon tot borsthoogte in het water staan en nòg zag je je voeten duidelijk. Leek haast op zwembadwater) waaiende palmbomen, warm en zonnig weer... Pffff heerlijk hoor. Een week is wel lang genoeg. Het eiland is nauwelijks groter dan Texel en er zijn een paar mooie bezienswaardigheden. We hebben elke dag wel iets gedaan (dus niet alleen een strandvakantie). Maar ik denk dat je je gaat vervelen als je 3 weken of langer zou gaan.

Hier dan nog even wat foto's:
Op de heenreis in het vliegtuig met m'n zusje:

We mochten bij hoge uitzondering in de cockpit komen kijken:

Op het strand (daar in zee kon je met snorkelen heel veel en hele mooie vissen zien):

Hahaha:

Even bij de Joran-telefoon hahahaha (schijnt elke toerist te doen):

Relàààxxxxxxxx:

In een zwembad van één van de vele hotels:

Op het strand tijdens een zons-ondergang:

De zons-ondergang:
(ja is een eigen-gemaakte foto!!! hahahaha)

Mooi uitzichtje:

Nog een mooie plek waar je kon snorkelen:

Bij m'n oom en tante in de tuin (!!!):

Nog zo'n hotel-zwembad:

Ons huisdiertje op het appartement. Ze noemen het daar een "Pega-pega". Papiaments voor "Gekko".

Even lekker bakken op een luie stoel:

En op een water-plateau:

Bij de bekende "divi-divi boom".

Whahoeeeee:

Vakantieman... ben ik al bruin???

Met mijn nichtje en neefje op de Casibari (leek op een heeeeele grote hunebed hahahaha) Mijn nichtje had net een dikke maand in Nederland gezeten, vandaar dat ze niet meer zo bruin was):

Op de achtergrond de hooiberg:

Even relaxen op een heerlijke stoel bij het Bucuti-hotel (voor de oplettende lezer, daar stond ook die webcam in de buurt)

JAMMIEEEEE:

Dit was op de wonsdagavond. De donderdagavond vloog het vliegtuig ons weer terug.

Nou, ja.... dat was het wel zo'n beetje. Het was een heerlijk weekje, maar zoals ik al zei: een weekje is lang genoeg. We hebben veel meer gezien. (De woeste en ruige noordkust, de Franse pas (is een weg met een spook-legende eraanvast), de dure wijken en golfbanen, de armoedige wijken met vervallen woningen, natuurlijk hebben we lekker geshopt, een woestijngedeelte hebben we bewandeld, enz.)

Bij terugkomst wachtten onze beide hubbies ons op bij Schiphol. Het duurde allemaal wat langer omdat onze koffers op één van de verste bagage-banden lag  èn omdat meneer de douane mijn koffer graag door wilde zoeken op verboden artikelen (die hij dus niet vond). Toen met de trein naar huis. Tygo kwam met open armen op mij afgerend hmmmm zucht. Ik had meer een reactie verwacht van: o hoi mam, ik speel even lekker verder hoor... Gelukkig was dit niet zo.

Nou, ik ga even verder met wasjes draaien en de laatste spulletjes uitpakken. Tot de volgende keer.

Groetjes happyM.

Ik heb ooit  een home-made film gezien van een vriendin die op Aruba was geweest en ik moet zeggen dat ik nadien zoiets had van.....daar hoef ik echt niet naar toe.....Het zag er allemaal niet zo leuk en mooi uit dan in de boeken, maar na het zien van jouw beelden moet ik zeggen dat het toch mee lijkt te vallen. Het ziet er allemaal wel superrelaxt uit......

En.....heb je je batterijtje lekker op kunnen laden?? Lijkt me raar om na zo'n tijd je kind weer te zien! Ik zie mijn kindjes a.s. zomer 10 dagen lang (met de nadruk op lang) niet.....Ik ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.

Groetjes Fonske.

In één woord:   GEWELDIG!!!! Ik wil daar ook heen!!!

Ziet er echt top uit daar!

En mooie foto's hoor!!!

Fijn dat je er weer bent!!

liefs jen en mike

Terug
Bovenaan