Ik ben de eerste ;-)

Hoi,

Ik ben zwanger van onze tweede spruit!!
Het is iets eerder dan gepland, maar zeker wel welkom.
Mijn dochtertje, Julia, is nu 13 maanden.

Ik voelde me vorige week niet echt super. opgezette buik, om alles kunnen janken. EN er waren een paar collega's en zij vroegen of ik toevallig zwanger was.... (iets was je op dat moment niet wilt horen. Misschien toch een teken dat ik moet afvallen)

Afgelopen vrijdag toch maar een test gedaan, terwijl ik eigenlijk nog niet overtijd was. De test was negatief, zoals eigenlijk wel verwacht.
Ik had de test in het prullenbakje op de wc gegooid. Lag mooi tussen de toiletrollen.
Gisteren was ik toch wel nieuwsgierig, want de 'klachten' werden niet minder. Ik had de test weer tussen de toiletrollen vandaan gehaald en ik zag dat die test, van vrijdag positief was.... ???????

Dus gisteren nogmaals een test gedaan en die was positief. Streepje kwam onmiddellijk. Moest niet over nagedacht worden.

Het is nog een beetje onwerkelijk, maar we zijn wel blij.
Volgende week ga ik even naar de VK bellen voor een afspraak.

Ik voel me verder nu wel oke. Ik ben wel heel moe en vandaag samen met mijn meisje tussen de middag naar bed gegaan. Mijn borsten doen ook weer pijn en mijn buik is lekker opgezet. MAAR net als mijn vorige zwangerschap ga ik niet zeuren, want je moet er echt van genieten.

Dames hopelijk tot snel!!\
Groetjes Ilse

Gefeliciteerd met de zwangerschap!! Toch maar goed dat je nog even gekeken hebt haha.
Ik ben van de juli 2012 club (eigenlijk augustus, maar onze uk was te vroeg), nu september 2013 club. Dus ook snel weer zwanger (in mijn geval bewust), de kids schelen straks 14 maanden. Denk dat het voor kinderen wel leuk is om niet veel te schelen met hun broer / zus :)

Ik wens je een hele fijne zwangerschap! Hopelijk komen er snel meer meiden kletsen, zodat je niet meer alleen bent :)

Oh wat vaag ik plaatste net een reactie en nu is weer weg... Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk snel geen klachten meer en wat je zegt we gaan er vooral van genieten!

gefeliciteerd... ik dacht neem eens een kijkje... aan de geboorte van onze dochter een leuk mama clubje overgehouden (April 2011)

Ik ben ook zwanger, 2e kindje :) Ik voelde het aan mijn lichaam en ja hoor. Dit keer wel zeurende pijn aan mijn rechter lies (gevoel dat het naast mijn litteken van de keizersnede is).
Ik krijg 28mei in het ziekenhuis al 1e echo. Dit heeft te maken met het feit dat ons 1e kindje bijna 10 weken te vroeg geboren is (9feb en was half april uitgeteld)
Nu dus strengere controle... We zijn erg blij, maar maak me ook ongerust over de zeurende pijn in mijn lies / zij. Herkenbaar?

Spannend weer hoor! Ik ga morgen een afspraak maken voor een echo. Ik vind het ook heel spannend!

Ik heb gelukkig geen last van mijn lies. Ik heb in de avonduren last van mijn buik en mijn buik word alweer groter, pffff en ik wil het nog even geheim houden...

Terug
Bovenaan