ik ben dom!!!!

Meiden ik ben echt te dom voor woorden. Ik heb de hele babykamer verneukt. Zit ik laatst nog te vertellen dat ik het al zo goed als af heb en behang voor jongen en meisje kan. Ik was toch niet helemaal tevreden dus nieuw behang gekocht gewoon witte schuimvinyl. En voor de andere muur dat dure LIEF behang....nou dat werd me toch een partij lelijk! allemaal luchtbellen eronder en naden. (omdat dat andere behang er nog onder zat).

Vervolgens heb ik alles eraf getrokken en dat kreeg ik er natuurlijk niet volledig af. dus nu is het half behang en half structuur muur haha. en aan de andere muur cellen betonblokken met happen eruit. Echt als je het ziet denk je dat er een aardbeving is geweest ofzo.

Nu is vriendlief bezig alle resten behang eraf te stomen en we hebben alabastine muurglad gekocht hopen dat het werkt!!!!

xxx

Haha, meid toch! Nu moet vriendlief ook nog met dit mooie weer aan de klus.... Gelukkig had je het nu bedacht en niet als je al met verlof bent hihi......

T Wordt vast als het af is heel mooi en dan niet meer pulken haha

haha ja en dan is het ook nog zulks mooi weer maarja ik ben nu op het werk dus kan pas vanavond helpen. hij zit al met klotsende oksels te klussen:p ik hoop echt dat het mooi wordt nu en dan moet ik er echt met mn tengels vanaf blijven!! ;)

Owwwww neeeeee. Wat een ramp hahaha. Maar hier kunnen jullie over een tijdje echt heel hard om lachen!

Superlief van je vriend dat hij de boel weer goed maakt hahahaha
Liefs

Dat is echt heel balen. Later kunnen jullie er vast om lachen en ziet het kamertje er super uit.
Lief van je vriend.

Succes met klussen.

Xxx

Ow meid, het is wel balen maar toch ook wel weer grappig om te lezen, het zou zomaar ook iets voor mij kunnen zijn. Hopelijk komt het straks weer helemaal goed, jullie hebben gelukkig nog even de tijd!

Liefs Lynn.n,

Terug
Bovenaan