Meiden ik ben echt te dom voor woorden. Ik heb de hele babykamer verneukt. Zit ik laatst nog te vertellen dat ik het al zo goed als af heb en behang voor jongen en meisje kan. Ik was toch niet helemaal tevreden dus nieuw behang gekocht gewoon witte schuimvinyl. En voor de andere muur dat dure LIEF behang....nou dat werd me toch een partij lelijk! allemaal luchtbellen eronder en naden. (omdat dat andere behang er nog onder zat).
Vervolgens heb ik alles eraf getrokken en dat kreeg ik er natuurlijk niet volledig af. dus nu is het half behang en half structuur muur haha. en aan de andere muur cellen betonblokken met happen eruit. Echt als je het ziet denk je dat er een aardbeving is geweest ofzo.
Nu is vriendlief bezig alle resten behang eraf te stomen en we hebben alabastine muurglad gekocht hopen dat het werkt!!!!
xxx
Vervolgens heb ik alles eraf getrokken en dat kreeg ik er natuurlijk niet volledig af. dus nu is het half behang en half structuur muur haha. en aan de andere muur cellen betonblokken met happen eruit. Echt als je het ziet denk je dat er een aardbeving is geweest ofzo.
Nu is vriendlief bezig alle resten behang eraf te stomen en we hebben alabastine muurglad gekocht hopen dat het werkt!!!!
xxx