ik ben echt erg!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

ik volg jullie nu al een tijdje en vond het nu wel eens tijd worden om er zelf op te komen..
Dit is toch wel echt anoniem he, want bovenaan de pagina staat mijn email adres, dat ziet toch niemand??
Wij zijn   nu net bezig met zwanger worden nu tweede ronde eerste kindje,
maar mijn volgende probleem is ( of ja probleem) ik vind ons huis zo klein voor een kindje, en eigenlijk valt dat best mee, maar toch.
Ik kan me er zelf zo gek mee maken heeft nog iemand daar ''last'' van??

groetjess

quote: kleintje82 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 18:59:50'));

Hallo meiden

ik volg jullie nu al een tijdje en vond het nu wel eens tijd worden om er zelf op te komen..
Dit is toch wel echt anoniem he, want bovenaan de pagina staat mijn email adres, dat ziet toch niemand??
Wij zijn   nu net bezig met zwanger worden nu tweede ronde eerste kindje,
maar mijn volgende probleem is ( of ja probleem) ik vind ons huis zo klein voor een kindje, en eigenlijk valt dat best mee, maar toch.
Ik kan me er zelf zo gek mee maken heeft nog iemand daar ''last'' van??

groetjess

Hoi

Nee wij zien jou email adres niet alleen jezelf ziet dat
ik ben nu ook 2 maanden bezig maar ben ook al 4 maanden niet ongetseld sinds het stoppen met de pil dus kan niet veel rekenen.
Nou over het huis te klien maak ik em nu nog niet zo dik om denk dat dat pas gata komen als ik zwnager ben? en ik dnek dat je overal wel iets op kunt verzinnen en echt te klein zla geen enkel huis zijn een kind past zich dara wle aan aan

Hoi nadia

Wat snel dat je al reageert, eigenlijk is ook geen enkel huis te klein, en ik maak ook allen mezelf er gek mee, mijn vriend ziet het allemaal niet zo..
hij heeft het thuis altijd veel kleiner gehad en hij had nog twee broers en dat ging altijd prima zei hij..
Ach ja, we moeten ons toch ergens druk om maken..
dat is wel lang zeg dat je niet ongesteld wordt, en inderdaad dan kun je ook niets rekenen, wat vervelend..
Ben je al bij de huisarts geweest??

groetjes..

quote: kleintje82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 19:08:52'));

Hoi nadia

Wat snel dat je al reageert, eigenlijk is ook geen enkel huis te klein, en ik maak ook allen mezelf er gek mee, mijn vriend ziet het allemaal niet zo..
hij heeft het thuis altijd veel kleiner gehad en hij had nog twee broers en dat ging altijd prima zei hij..
Ach ja, we moeten ons toch ergens druk om maken..
dat is wel lang zeg dat je niet ongesteld wordt, en inderdaad dan kun je ook niets rekenen, wat vervelend..
Ben je al bij de huisarts geweest??

Hoi

Ja vind ik ook lang duren en vervelend en ben inderdaad afgelopen dinsdag bij de huisarts geweest en die zegt dat het kan kan ook nooit mere komen of nog lang duren maar zou niet hoeven te betekeen dat ik neit zwnager zou kunnen raken zou toch een eisprong kunne hebebn maar of ik dat geloof?? aan mijn temperatuur is in ieder geval nog nisk te merken

groetjes..

huh? zij jouw huisarts dat? Zonder menstruatie toch geen eisprong en geen menstruatie, en dan al helemaal niet zwanger worden! Als het er niet snel komt zou ik nog een keertje gaan en dan een verwijzing naar een gyn vragen hoor! Die hebben middeltjes om het een en ander weer op gang te brengen.

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 19:15:18'));

huh? zij jouw huisarts dat? Zonder menstruatie toch geen eisprong en geen menstruatie, en dan al helemaal niet zwanger worden! Als het er niet snel komt zou ik nog een keertje gaan en dan een verwijzing naar een gyn vragen hoor! Die hebben middeltjes om het een en ander weer op gang te brengen.

Hoi

Nee dan heb je me verkeerd begrepen of ik verkeerd getikt in mijn haast nee ze zei juist wle eisprong zou kunenn hebben ondanks niet ongesteld ben en dus wle zwanger kon worden alleen niet weet wanneer eisprong is daarom ben ik nu aan het tempen maar helpt niet echt

nadia

o..........ik dacht al, wat een vreemde huisarts.......hahaha!
nou ja, raar blijft het toch? Mijn eerste menstruatie na stoppen pil stelde ook geen moer voor trouwens, drie druppels bloed en dat was het dan!
Sterkte met wachten!!1

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 19:22:03'));

o..........ik dacht al, wat een vreemde huisarts.......hahaha!
nou ja, raar blijft het toch? Mijn eerste menstruatie na stoppen pil stelde ook geen moer voor trouwens, drie druppels bloed en dat was het dan!
Sterkte met wachten!!1

Bedankt maar eiegnlijk hoop ik dat ik het nu niet meer wordt maar meteen volgende manad zwnager ben maar zla wel niet zo zijn jij ook succes

Terug
Bovenaan