Ik ben echt zwanger....kan het niet geloven!! dit is ook voor suus 1980 en kaatje

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden,

Sorry dat ik nu pas reageer op jullie berichtjes. dat komt namelijk omdat ik stewardesss ben en dus even weg was. Ben afgelopen zaterdag thuis gekomen en was nog steeds niet ongi wel flink pijn in me rug. ik een test gedaan...en ja hoor twee vette strepen ik kan het nog steeds amper geloven.We zijn zo ontzettend blij!!!

Nou meiden ik las dat het voor jullie nog niet zo mocht zijn dat vind ik erg jammer en suus ik snap dat de teleurstelling telkens groter word maar geef niet op ook voor jou komt die tijd!! Misschien een tip om ovulatie testen te gebruiken want dat had ik gedaan voor het eerst afgelopen maand en het heeft geholpen en tarwekiemolie slikken!

Ik hoop dat jullie mij snel volgen!!!
Heel veel liefs elvira!!!!

hai elvira

echt super voor jullie!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd en geniet ervan groetjes wendy

Ook van mijn kant van harte gefeliciteerd!!
Geniet ervan!
Groetjes Kwebbel

Elvira,

een hele dikke proficiat meid!!! Er gaat heel wat door je heen hé als je die 2 strepen ziet verschijnen. Ik kon het 2 jaar geleden ook niet geloven na 18 maanden proberen.

Hopelijk heb je een goede zwangerschap zonder te veel kwaaltjes.

Groetjes Kaat xxx (volgende NOD +/- 01/04)

Hai Elvira,

Van harte gefeliciteerd en geniet er van!!
Ik heb vanmorgen ook positief getest, misschien tot het november-forum?

Veel Liefs, Blondie79

GEFELICITEERD!!! Ik ben je volgens mij nog niet echt tegen gekomen hier, maar ik ben hier ook nog niet zo lang. Ik had zondag me NOD en hij is nog steeds weg ik ga vrijdag een test doen spannend!! Ik hoop dat ik me ook bij jou kan voegen!!

Maar iniedergeval geniet er lekker van!!

groetjesss

Terug
Bovenaan