ik ben een ei...

Ik heb mijn trouwring niet op tijd afgedaan!
Gisteren was ik ineens dik, mijn vingers en enkels opgezwollen. Mijn ringvinger deed pijn en was nog dikker dan de rest. Vandaag bij een juwelier geweest, die kreeg mijn ring er niet af. Toen maar naar het ziekenhuis geweest, die kregen de ring er ook zomaar niet af. Het is nogal een dikke massieve ring, dus vandaar het niet zomaar ging. Uiteindelijk hebben ze de ring met een slijptol er af gehaald, heel de eerste hulp kwam kijken. Toen ie door was ging het nog niet, en hebben ze met een of ander gereedschap heel mijn ring opengebogen. Dus heel mijn ring naar de knoppen, tenminste zoals ie er nu uitziet... Ik hoop dat de juwelier er tzt nog iets meekan...

Wat stom he? (maar het ging wel heel snel, het "opzwellen", dus...).

groetjes Petra

Zo zeg, dat is wel heftig dat ze er met apparatuur aan te pas moesten komen om je uit je ring te 'bevrijden''! Ik hoop dat ie nog te maken is, maar volgens mij kan zo'n juwelier wel veel hoor!

Dat moet dan wel heel snel zijn gegaan. Ik zou ook niet aan zoiets denken hoor, om m'n ring af te doen. Hopelijk kan de juwelier er nog iets van maken, maar dat zal wel hoor.

Miriam (38+2)

Das mooi balen Petra. Ik hoop dat ze er nog iets van kunnen maken. Ik zelf heb mijn trouwring nu al twee maanden aan een ketting om mijn nek hangen omdat een vriendin van ons hetzelfde was overkomen als jou. Ik krijg hem ondertussen ook niet meer om.

he wat klote zeg, ja ik pas al maanden geen ringen ging gelukkig bij mij langzaam, alhoewel een bak met ijs bij mij wel zou helpen bv maarja daar heb je nu niets aan :p

De juwelier kan veel dingen maken hoor komt goed@!

Da's inderdaad balen zeg! Ik had mijn ringen een paar weken terug al afgedaan toen het heel warm was. Ik heb gewoon even gewacht tot 's morgens en toen lukt het nog net. Je moet er inderdaad maar net aan denken.

Hopelijk kan ie nog worden gemaakt!

Ha,

Het ging echt niet meer! IJs, zeep, vet alles geprobeerd, echt niet te filmen. In het ziekenhuis dachten ze dat ik gestoken was, zo dik was de vinger geworden, mn ook door het proberen de ring eraf te krijgen.

By the way, vrijdag zijn we 5 jaar getrouwd ()

groetjes Petra

Terug
Bovenaan