ik ben een vreselijke haaibaai. (kan dit komen door clomid??)

Hallo allemaal.

Mijn naam is daisy ik heb in het verleden wel eens een vraagje gesteld hier.
Lees de laatste tijd niet zo veel meer mee.
er is een hoop gaande .
De voorbereidingen voor de eerste IUI..(spannend!!!)

Ik heb nu 5 dagen Clomid moeten slikken en ik ben werkelijk niet te genieten!!!
Mijn man hoeft maar iets te zeggen en ik zit op de kast.

Weet iemand of dit kan komen door de Clomid??
Ik moet morgen naar de gyn voor een echo om te kijken of mijn eitjes groeien.
En als dat goed is gaan testen met de ovu testen.

Nou ja de rest zal jullie wel bekend zijn maar voor ons is alles nogal nieuw.

Kan een van jullie mij vertellen hoeveel procent kans van slagen de IUI heeft.

Alvast heel erg bedankt en ik hoop dat iedereen veel geluk en succes heeft nog voor het eind van het jaar.

Veel liefs opeltigra
Daisy Wissing

Hey,

Yep dat kan goed komen door de clomid. Behoorlijk vervelend he?  Ikmlei toen alles uit mijn handen vallen (dure koekenpannen e.d) erg fijn hahahahaha. Je man moet leren om mee te buigen (hihihih) enne als je info wil over IUI mag je gerust komen kijken op mijn site: babydroom-web-log.nl

dikke knuf Sjan

Zoooooo, dus daar ligt het aan, ik kan om het minste of geringste echt ONTPLOFFEN!  , ik had dus ook niet echt door dat het aan de CLomid ligt. Mijn lieve mannetje moet het flink ontgelden de laatste tijd. Verder ben ik zo emotioneel, ik kan bij bijv. All you Need is Love ineens mee gaan zitten brullen, dat had ik vroeger nooit zo erg.
Nou ben ik met mijn laatste kuur Clomid (van 6) bezig, over 2 weken mag ik weer naar de gyn voor het vervolgtraject.

Wat fijn om te horen dat ik niet de enigste ben die alles laat vallen,
en om het minste getringste kan ontploffen!!!

Ook ik zit tegenwoordig te sjanken bij een serie of film waar ook maar iets zieligs in voorkomt.
Ik wist niet dat er zoveel tranen in een oog konden zitten(hahahaha)

Het is mijn eerste keer met clomid en de eerste IUI dus allemaal erg nieuw en erg onzeker maar we hebben er wel zin in!!

Mijn mannetje heeft het wel zwaar met mij op het moment.
Maar ik heb gezegd "ik last van hormonen Jij last van mij"(hahaha)

Van de week was ik zo boos omdat ik niet kon slapen en hij wel dat ik hem de hele nacht wakker heb gehouden IK NIET SLAPEN HIJ OOK NIET!!!!

Best wel zielig achteraf maarja hij wil toch ook graag een kindje moet hij er ook maar wat voor over hebben.Toch???

Alle gekheid op een stokje ik voel me nu al wat beter heb ook maar 5 dagen Clomid gehad.
Wist alleen niet dat ik er zo heftig op zou reageren.

Als ik de eerste IUI heb gehad laat ik weer van me horen.
En heel fijn dat ik hier mijn ei kwijt kan.

Veel liefs Opeltigra
Daisy

Hai,

Hahahaha dat is lekker gemeen ik niet slapen hij niet slapen.
Heb je ook van die heerlijke opvliegers? Ik kreeg het telkens enorm warm en een kop zo rood als een biet (en mensen maar vragen zit je nu al in de overgang?)
Oooow en dan net zo lang zuigen en treiteren bij je vent tot je ruzie hebt en dan tranen met tuiten huilen dat je zo'n last hebt van de hormonen. Tja je vent boos en dan moet ie je weer knuffelen en als ie dat dan niet doet................grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Whahahahahaha echt waar wat hormonen niet met je kunnen doen. Soms denk je dat je normaal doet maar das nie zo. We moeten er maar om gaan lachen dat helpt het beste.

Ik dacht mezelf eens een keer lekker te verwennen met bloemen laat ik de vaas uit mijn handen vallen. Was weer huiluh...........Gewoon alles door je vent laten doen, goed excuus (hihi), gaat er ook niets kapot. Of gewoon van alles uit je handen laten vallen dan kun je weer leuke nieuwe dingen kopen.

In ieder geval veeeeeeeeeel succes en sterkte met die rare hormonen en een fijne sint avond.

veel liefs Sjan

Terug
Bovenaan