Ik ben een week verder..

Ha meiden,

Al die maanden ging ik en zo met mij ook de gynaecoloog en genetica dat ik rond 5 juli zou bevallen..
Nu kwam ik er een week geleden achter, dat ik al die tijd verkeerd in mijn agenda heb gekeken..
Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie zou niet 28 september zijn maar 22 september, dus dat zou betekenen dat de kleine nog in juni komt.. Ik ga er maar niet teveel vanuit, maar zou wel lekker zijn..

Ja dat heb ik allemaal gehad, ik loop in het Erasmus MC dus wordt goed in de gaten gehouden...De kleine gaat goed mee, eerst was te klein en is nu gemiddeld..volgende week moet ik weer, ik zal het is navragen..

liefs

Ja met de meting bij 1 van de eerste echo's wordt daar toch naar gekeken. Bij mij werd er zelfs niet meer naar de 1e dag van de laatste menstruatie gekeken, de meting telde. Al verschilde dit bij mij maar 1 dag.

zal leuk mee genomen zijn.
maar als dan eerst klein was zal misschien toch niet zo zijn? kan je eisprong ook later geweest zijn.
voor mij ben ik volgens de normale cyclus (de 28 dagen) een week eerder uit gerekend, maar wist zelf al wel dat ik minstes 4 dagen eerder uitgerekend was aangezien ik me eisprong heb gevoelt en een vrij snelle cyclus die keer dus had. bij de echo bleek zelfs nog 3 dagen eerder dan ik zelf had uitgerekend. hoe dat kan geen idee, want weet toch echt wanneer de dag was dat we zonder condoom hebben gedaan.
heel snel ingenesteld ofzo.

jij succces en wie weet beval je hoe dan ook eerder.
groetjes

Terug
Bovenaan