Ik ben en blijf ZO MOE

Hoi Allemaal,

Even een vraagje,
Ik vraag me of of andere dit ook hebben, ik ben en blij zo moe.
Neem nu vandaag bijvoorbeeld, Ik ben gister om kwart over 9 mijn bedje ingegegaan, ik heb het eerste stukje van Het zesde zintuig gezien en in de reclame ben ik in slaap gevallen.
Nu word ik om kwart over 7 wakker en ik ben nog moeier als toen ik mijn bedje inging.
Nou heb ik best een zware baan, (ik werk in de vishandel, en sta per dag ongeveer 10 uur op mijn benen.) maar dit is toch niet normaal, dit zou toch over moeten zijn na de eerste 3 maanden.

Nou, hoop van jullie te horen ( ahum lezen),

groetjes Anouska
24 weken en 1 dag zwanger

Hoi Anouska,
Met de uren die jij werkt is het niet meer dan normaal dat je moe blijft. Dat slaap je niet meer bij, je baby vraagt zoveel energie, bewust en onbewust.
Soms gaat de vermoeidheid niet over na de 1ste drie maanden en blijft dat de gehele zwangerschap door.
Kan je niet per dag minder uren werken? Of is dat geen optie.
Succes ermee, zou zeggen doe het rustig aan maar das altijd makkelijker gezegd dan gedaan.
Lianne

Hi Anouska,

Niet bij iedere vrouw gaat die vermoeidheid weg. Vergeet niet dat je hormonen totaal overhoop liggen. Dat kan vermoeidheid veroorzaken. Ik ben ook nog steeds moe maar omdat ik weet dat het 9 maanden duurt, heb ik er rekening mee gehouden en is het goed te accepteren.

Sterkte er mee!

Gr. Tamara.

Hoi Anouska,

Bij mij is de vermoeidheid ook nog flink aanwezig hoor.
Lig iedere avond meteen na de kinderen op bed en kan ook echt niet wakker blijven dan. Mijn man baalt daar wel eens van. Die denkt dan gezellig met mij een filmpje te gaan kijken in bed, maar na 10 minuten lig ik al in dromenland. Moet wel zeggen dat het nu erger is dan met de andere 2. Maar misschien zijn die andere 2 kids ook wel mede de reden dat ik nu meer moe ben ;-) die willen toch ook hun aandacht en daarnaast nog een baan en het huishouden. Tel maar op, dan kan het ook niet anders he?!?

Gewoon aan de vermoeidheid toegeven en leker je rust nemen. Die heb je gewoon nodig.

Groetjes Suus

Hoi Anouska,

Bij mij is de vermoeidheid ook nog flink aanwezig hoor.
Lig iedere avond meteen na de kinderen op bed en kan ook echt niet wakker blijven dan. Mijn man baalt daar wel eens van. Die denkt dan gezellig met mij een filmpje te gaan kijken in bed, maar na 10 minuten lig ik al in dromenland. Moet wel zeggen dat het nu erger is dan met de andere 2. Maar misschien zijn die andere 2 kids ook wel mede de reden dat ik nu meer moe ben ;-) die willen toch ook hun aandacht en daarnaast nog een baan en het huishouden. Tel maar op, dan kan het ook niet anders he?!?

Gewoon aan de vermoeidheid toegeven en lekker je rust nemen. Die heb je gewoon nodig.

Groetjes Suus

Hoi, ben van het januari forum.
Bij mij blijft de vermoeidheid ook.
Kun je niet minder gaan werken?
Miss iets later beginnen.
Als je te lang door gaat en je luistert niet naar je lichaam dan kun je het zwaar(der) krijgen.

Moest nu met 30wk al stoppen.
Daarvoor ook al eens een week gestopt en toen halve dagen en nu is het niet meer te doen.
Ben zwanger van de 2e maar had dit met de 1e ook.

Miss helpt het slikken van tabletten wel bij jou.
Slik ik ook nog steeds braaf...
Een half uur voor het eten, 3x op een dag.
Te kopen bij de drogisterijen.

FLORADIX
Natuurlijk ijzersupplement voor extra weerstand en vitaliteit.

Suc6...
Groetjes Natasja (30wk 4dgn)

Terug
Bovenaan