ik ben er even helemaal klaar mee....

Nou, ik ben er even helemaal klaar mee. Pim is sinds een aantal dagen veel wakker, huilt veel en is bijna niet te troosten, ook 's nachts is het bal.... Vandaag heeft hij overdag ongeveer 2 uur geslapen. De rest is hij wakker geweest of heeft hij liggen huilen. Hij wordt al ingebakerd en ook dit heeft totaal geen effect. Uit pure frustratie heb ik hem net in zijn eigen bed gelegd en de deur dichtgetrokken, zodat ik even niet naar zijn gehuil hoef te luisteren. Ook al is het mijn derde en weet ik dat dit een fase is, 5 weken sprong, zit ik er voor vandaag even helemaal doorheen. Hopelijk gaat het snel over.......
 
Ja ook al hou je nog zoveel van je kleintje en weet je dat ze er niks aan kunnen doen, soms word je even helemaal gek van ze! en dat mag ook gewoon hoor! probeer op zulke momenten even iemand te vragen om een uurtje op te passen en ga zelf even buiten een rondje lopen of met je andere kids naar de speeltuin. een uurtje zonder gehuil kan je vaak al goed doen. Sterkte!
liefs,
Mar
 
O het kan allemaal zo pittig zijn. Je mag je best zo voelen hoor. Neem jezelf vooral niets kwalijk. Neem even afstand, ga er even lekker tussenuit! dan zul je zien dat het daarna weer beter te verdragen is!

Liefs
 
Terug
Bovenaan