Ik ben er gelukkig weer!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik ben er weer! Gelukkig wel. Zaterdag mocht ik naar huis, maar na weer een bloeding en harde buiken en onzekerheid van de arts moest ik toch nog een nachtje blijven. Dat was ontzettend balen. Zondagochtend vroeg ik of ik naar huis mocht, het blijft toch wel een beetje hetzelfde....Het mocht, gelukkig, en er is me met nadruk een telefoonnummer meegegeven. Ik moet nu veel rust houden, mag alleen lopen als ik naar de wc toegaat ofzo en verders niets....ik hou mezelf wel in acht, maar of dat gaat lukken met zo'n heerlijk ventje..........maar mijn moeder en schoonmoeder houden me scherp in het oog.

Met ons babietje gaat gelukkig alles goed en dat is het allerbelangrijkste!

Ik wil jullie trouwens hartelijk bedanken voor al die lieve berichtje en kaarten die ik heb gekregen. Ik vond het geweldig en heb lekker mijn tranen laten stromen.
Ook enorm bedankt dat jullie Har en Hjerre een steun in de rug gegeven hebben, vooral Har had dat erg nodig en het heeft hem enorm goed gedaan!!! ( was ook mijn bedoeling, hihihihihi)
Hjerre ( en mama) is maar wat blij dat ik thuis ben. Hij kan weer lachen en geiten en krijgt weer lekker kleur op zijn wangetjes van plezier! Met regelmaat moet ik hem natuurlijk effe lekker knuffelen!

Hee dames, bedankt! Enne tot schrijvens he?

Groetjes Hanneke mama van Hjerre en 27 weken zwanger van spruitje 2

Wat fijn dat je er weer bent! En dat je weer lekker thuis met je kindje kunt knuffelen. Probeer je vooral rustig te houden en je te laten verwennen door je man. Gelukkig is alles goed met je kleintje!
Groetjes mv Thom

Fijn dat je weer thuis bent!! En blij te horen dat alles goed is met de baby. Doe rustig aan!!

Groetjes Elise en Chelsey

Fijn dat "jullie" er weer zijn! Doe het maar lekker kalmpjes aan!

Dikke knuffel, Marieke en Lyanne

Hoi hoi,

Gossie,blij dat het weer goed gaat.Laat je maar lekker verwennen en doe het rustig aan.Strakkies als je babytje er is mag je je weer druk maken,maar nu effe niet!!

Veel liefs Kitty en Tess.

Gelukkigis alles weer goed. Doe het nog maar lekker rustig aan!

Pauline

Terug
Bovenaan