Ik ben er gewoon klaar voor!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

De babykamer is klaar, alles staat op z'n plek en de baby doet het ontzettend goed in mijn buik. (Ze loopt al voor in groei, bijna 2 weken, en mag in principe geboren worden).

Ik kan mijn nieuwsgierigheid echt moeilijk in bedwang houden en ben er eigenlijk wel klaar voor: Laat maar komen!!!!

Morgen ben ik 36 weken in verwachting dus het kan nog wel even duren, maar voor mij hoeft het eigenlijk niet.

Wie o wie heeft dit ook?

Liefs en een dikke knuffel van mamabinck.

Ook ik heb dat een beetje, zondag ben ik 37 weken en er eigenlijk ook helemaal klaar voor. Niet dat ik het nu echt heel erg zat ben, maar ben er gewoon klaar voor. Volgende week nog wel wat leuke dingen geplant, nog een dagje met mijn dochter naar de dierentuin, maar dan mag het gebeuren. Bij de eerste had ik dat niet zo sterk, ging er toen ook echt vanuit dat ik overtijd zou lopen, achteraf niet dus, hoop nu dus maar dat ik nu ook niet overtijd ga lopen. Ach we zien wel, het komt wanneer het komt he.

Gr Christa

Hallo

Nou ik  heb afgelopen donderdag de 35 weken behaald en ben het ook al behoorlijk zat. Ik wil gewoon weer mijn lichaam terug. Geen pijn meer in mijn rug, dode vingers en weer gewoon weer kunnen slapen. Hoewel??!!? gaat dit wel lukken straks met 2 baby's....

Ik weet ook dat het beter is als ze tot 37 weken blijven zitten maar als ik dan lees dat er al moeders bevallen zijn kan ik daar best jaloers op zijn. Ik wil zo graag mijn ventjes zien maar deze mama zal nog even moeten wachten.

gr angelique

Hee mamabinck!

Ja, ik ben er ook helamaal klaar voor! Morgen ben ik 37 weken, mag in het kraamhotel bevallen.. Afgelopen woensdag en donderdag zo'n vreselijke valse start gehad, dat ik echt dacht dat het eraan zat te komen, maar vandaag niks meer aan de hand...
De bekende voorweeen!!!!

Ik zal mijn buik en de kilo's ook echt niet missen. Alleen de bewegingen van de baby in mijn buik, die wel!!!

Succes met de laatste loodjes meid!!

Dikke knuffel, Marielle

Hoi Mamabinck,

Hier nog iemand die er helemaal klaar voor is. Volgende week woensdag 37 weken en ik hoop dat ik nog niet 5 weken hoef te wachten...  

Het kamertje is helemaal  gereed, het bed staat op klossen, het matras is bevallingsproof (wat een toestand is dat zeg!)  en alle spulletjs zijn verder ook in huis. Kijk er zo naar uit de kleine straks in m'n armen te houden, dat ik zelfs heel rustig ben over het feit dat ik straks moet gaan bevallen. Tuurlijk vind ik het spannend, want ik heb tenslotte geen idee wat me boven het hoofd hangt, maar het idee dat ik daardoor m'n kleine meid mag zien overheerst ontzettend.

Er zijn maar een paar dingen die ik ga missen van het zwanger zijn, de complimentjes over hoe ik eruit zie (dat is toch echt genieten hahaha) en het gewiebel in m'n buik. Nooit gedacht dat dat zo bijzonder zou zijn. De rugklachten die zal ik geen seconde missen hoor.

Laten we lekker genieten met z'n allen van de laatste loodjes! Ik open nu elke keer in spanning het forum, wie oh wie zal er bevallen zijn!

Groetjes Jettepetje

ja, ik snap jullie allemaal wel. Aan de ene kant wil ik niet dat er een einde aan komt, maar aan de andere kant wil ik wel mijn lichaam terug.
Dus van mij mag hij wel komen ik wil ondertussen ook wel zien hoe onze 2e zoon eruit ziet.
Maar nu nog even niet, mijn ouste zoontje is gister 2 geworden. en ik wilde wel graag 2 kinderen dicht op elkaar, maar zo dicht met verjaardagen bij elkaar nee dat is ook niet leuk. dus ik wil nog minimaal 1week wachten met bevallen (ja, alsof ik er wat over te zeggen heb?!)

ik hoop voor jullie allemaal dat jullie zonen en dochters komen wanneer jullie en de knderen er klaar voor zijn. succes met bevallen en vooral : GENIET!!!!

memmehh

Hoi hoi,

Nou hier mag de baby ook komen hoor! Ben vandaag 37 weken en  het bed staat inmiddels  op klossen. Ik moet nog wel wat babykleertjes wassen en strijken + het wiegje opmaken en naast ons bed zetten. En verder moet ik nog alle enveloppen schrijven...........maar als dat af is, dan toch wel graag z.s.m. bevallen. Mijn zoontje wordt 1 november 2 en ik wil ze liever niet te dicht op elkaar jarig hebben. Dus ik ga voor een bevalling over 2 weken!!! Wel spannend hoor.

Succes allemaal!

Liefs Janine

hoi lieve meiden,

Wat geweldig om te lezen dat jullie er ook allemaal zo mee bezig zijn.

Inderdaad, de bewegingen in de buik zal ik zo ontzettend missen dat ik er echt heel emotioneel van kan worden. Maar mijn mollige figuur daarentegen niet. Ik ben echt zoveel aangekomen inclusief veel vocht vasthouden dat ik daar echt genoeg van heb.

En hoe de baby eruit zal zien, overheerst helemaal.

Kom maar, lieve baby, je bent zo welkom!!!!

Op voor de laatste loodjes.

Dikke knuffel van mamabinck.

Terug
Bovenaan