Ik ben er klaar mee.

Dag Dames.

Nog maar weer even een klaag topicje hoor... dat kan nog wel even denk ik.
Vandaag is mijn uitgerekende datum en ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat ik wel bevallen zou zijn. Vooral omdat het de laatste weken best wat rommelde. Maar de laatste dagen is het rustig... stilte voor de storm misschien.. Maar ik baal, lichamelijk is het zwaar maar het gaat op zich nog vooral als ik naar hoogzwangere om me heen kijk. Maar ik ben het gewoon zat. Nu de uitgerekende datum er is heb ik nu het idee dat het idee dat het nog 2 weken gaat duren... Alsof het nu nog verder weg is dan een paar weken terug.. Heel raar idee dat weet ik wel.
Uiteraard zijn we voor de omgeving te open geweest over de uitgerekende datum en worden we plat gebeld... Nou ja.. ik heb vanmiddag een lekker ananas / tonic smoothie gehad... En maar hopen he... Nou tot zover. Dames heel veel succes!! (daar moeten mensen ook mee stoppen met je sterkte wensen .... jak). Groetjes Mamava

Hoi Hoi,

Ik begrijp je heel goed want je gaat je onbewust toch wel heel erg op de uitgerekende datum vastpinnen ondanks dat je weet dat het nog 2 weken langer kan duren..
Mijn vk vertelde mij dat het helpt als je hielen gemasseerd worden ( misschien manlief even lief aankijken ) het schijnt namelijk een hormoon af te geven wat de bevalling kan doen beginnen.. of het klopt weet ik niet.. google het maar.. maar in ieder geval een massage is altijd heerlijk haha!
bij deze wens ik je dus geen sterkte maar wens je heel snel je kleintje in je armen!!

liefs

Heey!!

Ja, DE uitgerekende datum he...dan wil je ook gewoon je kleintje in je armen hebben...en dan duren de dagen erna nog veel langer...
Ik ben pas 38,1 weken zwanger...maar ik kijk ook zoo uit naar mijn uitgerekende datum...
Dat is 21 december, ik wil echt niet overlopen...
Mijn zoontje is 24 december jarig en mijn dochter 28 december en dan ook nog eens de Kerstdagen er tussen....
Dat geeft wel extra druk om in ieder geval op en anders VOOR de uitgerekende datum te mogen bevallen...
Uiteindelijk maakt het natuurlijk niks uit, als de kleine maar gezond in je armen is....maar toch...
Ik moet maandag weer voor controle en ga echt vragen of ze willen strippen, ik heb tenslotte al 1 cm...

Ik wens je ook geen sterkte haha, maar ga wel duimen dat jouw smoothie zijn werk gaat doen!!
Zelf heb ik gisteravond zo'n hielmassage gehad en vanmorgen het hart van een ananas ( jak) gegeten....maar 0,0 resultaat nog...
Wat we allemaal wel niet doen om het op te wekken he hahaha!
Iemand raadde me nog aan om achterop bij mijn vriend op de fiets over een hobbelige weg te gaan....hahaha...al die tips!

En inderdaad, iedereen die nu gaat vragen of de baby al is geboren....nou dan horen ze het heus wel :).
Mijn kids worden op school ook door iedereen aangesproken. Quinten kwam vanmiddag uit school en deed meteen mijn shirt omhoog en sprak de baby toe haha. Hij zei tegen mijn buik dat de baby er vanavond maar eens uit moet komen en gaf een dikke kus.... Zou het werken???

Succes!!!

Liefs Brigitte

Leef helemaal met je mee, heb je ook niks aan maar die nieuwsgierigheid.........
Ik hoop voor je dat het snel gaat beginnen!

Groetjes Renate

Dank voor de lieve reacties. Voor jou Brigitte is het dus ook allemaal erg spannend.. met de verjaardagen van de andere kinderen. Ik heb ook al een lekkere voetmassage afgedwongen.. Goedenacht allemaal.

Heel erg benieuwd of jouw smoothie heeft geholpen???
En de voetmassages?
Hier een gebroken nacht dankzij de ananas...
Ik heb van 1 tot 4 uur vannacht op het toilet gezeten met darmkrampen....pfffff...maar verder helemaal niks..
Voor mij geen ananashart meer hoor.... Vanavond maar weer wat anders proberen haha.
Ik hoop dat jouw smoothie een aanrader is :)!!
En anders maar weer véél succes vandaag!!

Liefs Brigitte

Oei wat vervelend dat je een gebroken nacht hebt gehad. Ik heb voor het eerst sinds een paar nachten wel goed geslapen. Wel regelmatig wakker geworden van harde buiken maar trokken ook weer weg en ik was zo moe dat ik ook wel weer in slaap viel.
Vandaag maar even naar een kerstmarkt, even wat afleiding.
De verloskundige gokt op de dit weekend en anders word ik donderdag gestript...
groet mamava

Terug
Bovenaan