Ik ben er klaar voor

Het kamertje is klaar, de kleertjes zijn gewassen en gestreken, het ledikantje en wiegje zijn opgemaakt.
Kortom ik ben er klaar voor, laat de kleine maar komen.
Dat wil zeggen, over een week of 7 dan.

Ik moet nog wat kleine spulletjes aanschaffen voor de thuisbevalling, maar dat kan nog wel.
Het is een heerlijk gevoel te weten dat alles af is.
In het begin dacht ik dat ik het nooit optijd af zou krijgen, maar het si dus gelukt.

Hoever zijn jullie met alles???

Groetjes Mickey
30w 2d

hoi mickey,

Wat fijn dat bij jou alles al klaar is.
'k Zou er bijna zenuwachtig van worden...
Bij ons staan de meubeltjes in het kamertje maar verder moet alles nog gebeuren.
Wassen, strijken, kamertje aankleden en geboorte kaartjes uitzoeken.
Bij onze 1e was ik klaar met 26 weken maar nu...
Ik denk dat het komt omdat onze 1e morgen jarig is en we daar nog van alles voor in orde aan't maken zijn. Daarna gaan we er echt mee aan de slag.
Ben ook nog maar 28 weken dus hebben nog even de tijd. Maar ik weet dat het een heerlijk gevoel is als alles klaar is.
Heb net wel het kraampakket binnen gekregen. En ik ga in het ziekenhuis bevallen dus verder hoef ik voor een thuisbevalling niets meer te regelen.
Loop je nu elke dag even het kamertje in om alles te bekijken?
Ik weet dat ik dat bij de eerste echt deed. En omdat ik toen alles al heel vroeg klaar had duurde het echt lang voordat er eindelijk iets in het bedje lag.
Maar geniet nog lekker van het laatste kwart van je zwangerschap.

Groetjes Marianne 28 weken

hoi,

lekker hoor alles al af. hier nog niet hoor, maar we zijn op de goede weg. de meubels staan alleen moet me man nog de gordijn stang ophangen en de planken aan de muur.
ik ben vandaag begonnen met de 1e was. maar alles op me gemakkie hoor.
het kaartje hebben we wel al uitgezocht van het weekend, maar nog niet besteld i.vm aantal nog niet weten .
morgen komt er iemand van de kraamzorg en dan hoor ik wel wat ik nodig heb voor de thuisbevalling.

succes meiden, het komt wanneer het komt en dan gaan we lekker genieten van het kleine wonder.

xx bambi

Wauw.. goed hoor! Dat geeft een lekker gevoel, alles is er klaar voor, nu nog even verder broeden en wachten tot de kleine het tijd vindt om zich te laten zien!

Hier nog helemaal niet klaar... oeps.. Zit me ook niet helemaal lekker hoor, maar is wel een beetje onze stijl haha ;-) Misschien niet helemaal verstandig omdat je bij tweelingen verhoogde kans op vroeggeboorte hebt, maar het is niet anders.
Komend weekend gaan we schilderen, dan de vloer leggen en oh ja.. dan moeten we nog bedjes e.d. kopen. Maar het gaat heel mooi worden! En daarna moet onze eigen slaapkamer nog, we slapen momenteel met matrassen op de vloer, ook niet echt handig met zo'n hoogzwangere buik.

Veel succes iedereen!
groetjes, Rudy

zooo... klaar... dat is snel
wij nog lang niet
ben dan wel iets korter zwanger 28 wk maar wij hebben net de sleutel gekregen van ons nieuwe huis
dus dat duurt nog wel even voordat we klaar zijn

xx

En wij zijn ook nog lang niet begonnen. erg he....

we hebben vandaag te horen gekregen dat de finaciering zogoed als rond is voor ons koophuis dus hopelijk over 2 weken de sleutel word tijd zeg en dan vlug als eerste die babykamer klaarmaken.
we hebben wel alles al maar niks ligt op zijn plek of bij elkaar.
en dat met a.s. maandag 31 weekjes.
heel hard hopen dat die kleine nog lekker een week of 9 blijft zitten dan komt alles goed.

groetjes sandra

Terug
Bovenaan