A
Anoniem
Guest
Ik ben er nog wel hoor!!! Ben alleen een dagje uit geweest naar mijn zusje, samen met mijn jongste zoon. Dat thuis zitten begint zo te vervelen, even een dagje lui liggen op een andere bank.......
En omdat mijn man op dinsdag vaak thuiswerkt, kan ik niet achter de pc.Dus nu ben ik eindelijk aan de beurt!!!
Alles is verder nog rustig hier, voel me enorm lomp en heb veel last van die enorme buik, en alles wat er binnen in zit, maar verder niets.........
Moet morgenvroeg weer naar de vk, ze wil me weer strippen, hoop dat het deze keer kan!! Heb ik misschien een mooi verjaardagskadootje voor mijn vader!!
Manlief is morgenvroeg ook vrij, dus .............
Zo ga nu even bij lezen hoor!!
Liefs Hilma, 11 dagen te laat met bevallen...........
En omdat mijn man op dinsdag vaak thuiswerkt, kan ik niet achter de pc.Dus nu ben ik eindelijk aan de beurt!!!
Alles is verder nog rustig hier, voel me enorm lomp en heb veel last van die enorme buik, en alles wat er binnen in zit, maar verder niets.........
Moet morgenvroeg weer naar de vk, ze wil me weer strippen, hoop dat het deze keer kan!! Heb ik misschien een mooi verjaardagskadootje voor mijn vader!!
Manlief is morgenvroeg ook vrij, dus .............
Zo ga nu even bij lezen hoor!!
Liefs Hilma, 11 dagen te laat met bevallen...........