Ik ben er nog wel hoor!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik ben er nog wel hoor!!! Ben alleen een dagje uit geweest naar mijn zusje, samen met mijn jongste zoon. Dat thuis zitten begint zo te vervelen, even een dagje lui liggen op een andere bank.......
En omdat mijn man op dinsdag vaak thuiswerkt, kan ik niet achter de pc.Dus nu ben ik eindelijk aan de beurt!!!
Alles is verder nog rustig hier, voel me enorm lomp en heb veel last van die enorme buik, en alles wat er binnen in zit, maar verder niets.........
Moet morgenvroeg weer naar de vk, ze wil me weer strippen, hoop dat het deze keer kan!! Heb ik misschien een  mooi verjaardagskadootje voor mijn vader!!
Manlief is morgenvroeg ook vrij, dus .............

Zo ga nu even bij lezen hoor!!
Liefs Hilma, 11 dagen te laat met bevallen...........  

Het valt allemaal niet meer mee he! Ik hoop zo voor je dat je nu toch echt gaat bevallen!

Ik weet nog hoe het was bij mijn eerste, mijn bevalling begon toen in de nacht van dag 10 op 11 overtijd.
En hij is geboren 12 dagen overtijd.....met dus een keizersnede.....

Als je zo overtijd loopt heb je echt het idee dat iedereen al bevalt, behalve jij......en dat voelt niet leuk. Ik weet nog dat ik soms wel kon janken van ellende zo log voel je je op een gegeven moment.
En dan had ik nog niet eens een kind rondlopen (laat staan 4).

Dus even een peptalk van mij en een compliment voor hoe jij je houd deze laatste dagen van je zwangerschap!!

dikke knuffel van mama van MD

We hebben er trouwens ook wel veel lol om hoor! Vanavond onder de broodmaaltijd zij de derde: "Als het Sinterklaas is wordt de baby geboren he?"   Waarop de oudste antwoorde: "Maar Sinterklaas ia alweer nar Spanje, en komt pas volgend jaar weer!""
Toen zei de jongste weer: "Hoe dik moet mama's buik dan nog worden?"

Zie je het al voor je, iedereen lag in een deuk, behalve de derde, die begreep er niets meer van!

Hoi Hilma

Ook ik was er heilig van overtuigd dat je nu eindelijk aan het bevallen was.
Maar helaas, valt wel tegen dan. Ik hoop voor je dat het strippen morgen lukt.
Meid veel succes he!! Ik zal voor je bidden dat het lukt.

Veel liefs Cindy

ooooo dat zou wat zijn als je nog zolang moet lopen...........

tja kinder logica.....

Wij hebben tegen die van ons van 4 gezegd dat als de kerstboom in huis staat het niet lang meer duurt en dat als oma jarig is de baby bijna komt...(die is 1e kerstdag jarig en ik ben de 27e uitgerekend).

Hij begint dus nu te vragen en ik heb vanavond verteld dat de volgende dinsdag oma jarig is....dus meteen: dan komt de baby dus?
Ja kind, tenzij deze baby net als jij niet uit mijn buik wil.....jij was ook te laat en wilde niet uit mijn buik........

we zullen zien wanneer hij/zij komt!

gr mama van MD

Terug
Bovenaan