Ik ben er nog wel.....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben er nog wel maar ik werd even gek !!!!!
Zondag 19 nov had ik mijn NOD. Die dag ging voorbij....
Maandag 20 nov. Die dag ging voorbij.....
Dinsdag 21 nov........Die dag ging wel voorbij maar helaas met een niet zo leuke afloop !!!! Ik werd weer ongi !!!! Ik wist gewoon even niet hoe ik het mijn man moest vertellen. Hij zit er steeds meer mee dat het niet lukt. Nou, mijn vermoeden werd weer werkelijkheid !!!! We hebben weer een knallende ruzie gehad !!!! Dat heeft 3 dagen geduurt. Hij had tijd gevraagd om na te denken of hij nog wel verder wilde met het kinderverhaal. Ik heb hem dus braaf met rust gelaten om de gemoederen niet nog hoger op te laten lopen. Maar na 3 dagen zei hij dat ik het ziekenhuis maar moest bellen. Hij kan het gewoon op dat moment even niet "hendelen" zeg maar. Dat weet ik wel. Dus ik wist ook wel dat hij wel weer over kinderen wilde nadenken. Ik had het ziekenhuis dus ookal voor een afspraak gebeld. Voordat ze in het ziekenhuis vol zouden zitten.

Nu moeten jullie mij niet verkeerd begrijpen en denken dat wij een kindje willen om onze relatie een oppepper te geven want dat is echt niet zo !!!!!!!!!! We hebben gelukkig een hele goede relatie !!!!!!!!!! Alleen na iets meer als 2 jaar je allerliefste wens nog steeds niet in vervulling hebben zien gaan dan wordt je weleens gek !!!!!!
Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor de inwendige echo om te zien hoe ver mijn eitjes zijn. Zal nog wel niet zover zijn, want morgen is dag 10. Ik zal jullie weer zoveel mogelijk op de hoogte houden !!!!!

Lieve Piep,

Hopelijk gaat alles goed !!!! Laat even weten als je bevallen bent !!!!!

Lieve cmkunst en Jeanette,

Lief van jullie dat jullie zo meeleven, ik zal de volgende keer iets eerder wat van mij laten horen !!!!! Ook nog wel een beetje in twee strijd gestaan met onze gevoelens, de zus van mijn man is zondag 26 febr. bevallen van een dochter !!!!! Hartstikke super voor hun natuurlijk !!!!!!! We zijn ook heel blij voor hun en genieten ook van hun kleintje maar hadden het zelf ook zo graag gewild !!!!!!!

Dikke knuffel van Biaggi

He Biaggi,

Goed om van je te horen! Niet dat je je daar schuldig over zou moeten voelen, ik dacht al dat je even wat afstand zou willen nemen.

Jeetje wat een verhaal, ik kan me het wel voorstellen dat je er helemaal gek van wordt en dat je daar zelfs woorden over kan hebben. Wij zijn nog maar in ronde 6 en wij hebben er ook al discussies over gehad. Mijn man zei laatst: ze zeggen dat kinderen je leven veranderen, dat zal best maar eigenlijk verandert het je leven al, zodra je besluit dat je wel kinderen wil. Zit wel wat in geloof ik.

Wat vreselijk balen ook dat het niet gelukt is deze keer. Wanneer mag/moet je weer naar het ziekenhuis? Ik had van andere dames hier op de site begrepen dat er al eerder een echo van je baarmoeder gemaakt zou worden, rot hoor dat je daar zo lang op hebt moeten wachten.

Heel veel sterkte met weer deze volgende maand.

Liefs Carina

Hoi Carina,

Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis.
Die inwendige echo's krijg ik elke keer.
Morgen ook weer. Dat doen ze om te zien hoe
mijn baarmoederslijmvlies eruit ziet en om te zien
hoe groot mij eitjes zijn. Dat moet ik om de 3 soms 2 dagen terug komen.
En als ze denken dat de eisprong eraan zit te komen dan kan het zijn  dat ik elke dag naar het ziekenhuis moet. Als ze denken dat mijn eisprong eraan zit te komen dan moet ik urine inleveren omdat zij dan gaan kijken of er al LH-hormoon in zit. Dat hormoon zorgt  ervoor dat je eisprong plaats gaat vinden. Ik moet mij dan laten spuiten met pregnyl. Die zorgt ervoor dat de eisprong versnelt plaats vindt. En dan moet ik met de gyn afspreken of ik de volgende ochtend of die ochtend erna moet komen voor inseminatie. De eerste poging is dus niet gelukt. Dus we duimen dat het deze keer wel zo mag zijn !!!!!!!!!!!!!!!

Dikke knuffel van Biaggi

Hoi Biaggi!

Ik zat net je verhaal te lezen en ik denk dat we wel begrijpen dat jij en je partner last hebben van frustraties en ik denk dat jullie daar ook alle recht toe hebben!

ik wilde je gewoon effe veel geluk en sterkte wensen deze maand!

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan