ik ben er nu al een beetje klaar mee.....

en ik moet nog iets meer dan 19 weken. De misselijkheid komt me letterlijk mijn neus uit, net zoals het overgeven. Verder wil ik mijn energie weer terug en niet de hele dag moe zijn. Ook wil ik weer gewoon op een normale stoel kunnen zitten, zonder daarna bijna niet meer te kunnen lopen van de pijn. En wanneer kan ik weer eens gewoon naar de wc?! Om het nog maar niet te hebben over die vervelende hormonen die ervoor zorgen dat de tranen regelmatig in mijn ogen staan......Pfff, zwanger zijn is niet altijd even leuk!

Vanavond maar op tijd naar bed en hopen dat ik nu wel een keer door kan slapen.

Zo even lekker gezeurd, lucht in ieder geval al een beetje op!
 
hahahahaha zeur maar lekker hoor.
Maar van mij mag hij lekker blijven zitten waar hij zit ik moet echt nog niet aan de bevalling denken.
Maar kan me goed voorstellen dat als je overal last van heb dat je het zat ben.

Hou nog "even" vol
 
Hihih, zo herkenbaar...ik ben het zwanger zijn ook behoorlijk beu. De misselijkheid is bij mij nu ver over gelukkig, maar daarvoor in de plaats is opkomend maagzuur gekomen, banden-rug en bekken pijnen waardoor ik net als jij soms als een oud vrouwtje loop die in d'r broek gepoept heeft...
Mensen die verbaasd zijn als ik zeg nog tot begin februari te moeten...ze denken dat ik over een maand al uitgerekend ben...:-s

En natuurlijk ben ik supergelukkig dat ons zoontje het goed doet, en voor zover als we nu weten gezond zal zijn, en vooral ook echt dankbaar dat ik uberhaupt zwanger ben, maar het is gewoon een zware zwangerschap.
Hopelijk hebben we een soepelverlopende, snelle en pijnloze bevalling..uhuh... :)

 
Pfff ik herken het helemaal, en heel toevallig Precies de zelfde 'klachten'.. We hadden vandaag lekker naar scheveningen moeten gaan en languit in de zon moeten gaan liggen...
We gaan er voor nog 19weekjes, we slepen je er doorheen!! Dikke knuffel
 
Ik hoor hier helemaal niet maar ik lees weleens wat mee.
Misselijkheid en maagzuur vraag rantidine of omeprazol aan je huisarts. Echt waar het is weg!
Ik heb hyper emesis gravidarium gehad dat is extreme misselijkheid bij zwangerschap. Bij 8 maanden (overgeven en maagzuur) heb ik dit gekregen en weg! Bij mijn volgende zwangerschappen heb ik dit ook gebruikt en het ging een stuk beter!
 
Hay meid,

Als je steeds zulke dingen ervaart kan ik me voorstellen dat er weinig lol aan te beleven is. Wat vervelend zeg dat je dat hebt! Ik hoop echt dat het snel bijtrekt. Ben je hiermee bij je huisarts en/of verloskundige geweest? Wat zeiden zij?

Hoop dat je toch nog een beetje kan genieten....

liefs
 
Af en toe zeuren mag best het is niet altijd leuk.
Ik heb ook last van zuur wat omhoog komt pff brand je lijf uit en last van me rug yep ook soms weet ik ook ff niet meer hoe ik moet zitten best vermoeiend!!! en dat al met 18 weken.

nou rustig aan en probeer wel klein beetje te genieten.
 
Kan me voorstellen dat genieten op deze manier niet echt van toepassing is.

Troost je met de gedachte dat je nu officieel over de helft bent en dat het aftellen is begonnen!
En op de andere momenten mag je gewoon een lekker zeurbericht plaatsen, vinden we helemaal niet erg..
 
Terug
Bovenaan