ik ben er ook nog ;-)

Hoi Dames,

sorry dat ik een tijd niet van me heb laten lezen.
Op dit moment is het een achtbaan van emoties en gedoe hier. Mijn vriend zit een aantal weken thuis met gescheurde enkelbanden, mijn moeder heeft een paar weken geleden te horen gekregen dat ze niet lang meer te leven heeft door kanker wat al helemaal is uitgezaaid en dus is mijn leventje even een puinhoop geweest qua roze wolk.

Gelukkig maakt ons meisje het erg goed en is onwijs druk in me buik, die laat gelukkig vaak blijken dat ze er is en er dus ook nog mooie dingen gaan gebeuren.

ik ben nu 33+4 en de kleine ligt sinds vorige week al met hoofdje in de bekken en hopelijk is ze daar blijven liggen haha. Haar zus lag pas met 36 weken met haar hoofd de goede kant op ;-)
Maar die schijnt al wat "voorwerk" gedaan te hebben. heb dus pas over twee weken een liggingsecho. Verder is alles al klaar voor de kleine en hebben we eindelijk na veel denken een naam gevonden haha. Ik hoop dat ons meisje niet te lang op zich laat wachten en dat me moeder haar ook nog kan zien...... echt zo onwerkelijk en moeilijk hoe geluk en verdriet straks bij elkaar kan liggen.

Met mij zelf gaat het dus redelijk. Heb totaal geen zwangerschapskwaaltjes en slaap ook nog prima. Gelukkig is mijn vriend druk bezig met snel op de been te zijn zodat hij ook meer zorg voor onze dochter (die in januari 2 wordt) op zich kan nemen. Want om voor een dreumes, een man die op krukken loopt en een moeder die ziek is gaat je niet in de koude kleren zitten op het laatst van zo'n zwangerschap!!!

Nou jullie zijn nu weer een beetje op de hoogte en heb mezelf beloofd meer tijd te nemen voor mezelf dus ik zal de komende tijd wel weer actiever zijn!

Een heel verhaal en alvast bedankt voor het lezen ervan
 
Jeetje zit je echt niet mee nu..
Sterkte

Gelukkig heb je de kleine meid in je buik die lekker aanwezig is...
 
Hai meid,

Jeetje, wat een heftig verhaal zeg, krijg er kippenvel van. Kan me heel goed voorstellen dat je niet echt op een roze wolk zit, nee. Gelukkig met jou en je beep alles goed. Hopelijk kan je moeder de kleine nog mee maken!

Beterschap voor je man! Wens jou, je gezin en familie heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd.

Liefs Lynn.
 
heel veel sterkte meis ! Hopelijk heb je kracht om de komende tijd voor je moeder te zijn .
Zorg goed voor je zelf ..
 
Wat heftig allemaal. Beterschap voor je man en heel veel sterkte. Gelukkig gaat met je kleine meisje wel alles goed. Zorg goed voor jezelf en probeer toch te genieten van je zwangerschap want voor je het weet is hij alweer voorbij
 
Terug
Bovenaan