ik ben er ook weer!!

hoi meiden!
ik ben weer terug van 10 dagen NL!! Ik kan onmogelijk 10 dagen forum bijlezen maar heb al heel snel wat kleine topics gelezen. Phira, leuk om te lezen dat je eigen naam Nelleke is, haha, daar was ik echt nooit op gekomen! En de mama's die me wezen op het stukje in  Kinderen: wat lief van jullie! Ik had het zelf pas in de gaten toen ik het blad kreeg van mijn vriendin
Annemarie, dank je voor je berichtjes!!
Nou, ik ga vanavond nog even wat meer bijlezen en dan lezen jullie vanaf morgen weer meer van me
liefs Stephanie

Ik dacht vanmiddag nog: Zal ik eens een topic wijden aan waar stephanie nou toch is. Maar toen dacht ik: "Nee, we kunnen wel aan de gang blijven als iemand even niet reageert, en ook net zo aardig voor degenen die ook niet zo vaak reageren en niet 'gemist' worden.
Maar blij dat je er weer bent! Alles goed met jullie? Lekker kleurtje opgedaan op vakantie (hihi)?
Liefs Nelleke dus

Brrrr...ben blij dat ik terugben!! Het is hier nu 09.20 uur en ik ga zo even lekker buiten  drinken
Wel een raar idee dat we de komende tijd niet meer terug zullen komen... het is zo duur om naar NL te vliegen met twee kleintjes (Lior wordt volgende week 2 en dan moeten we een hele ticket betalen, daarom zijn we nog even snel gegaan vorige week) dat we besloten hebben om binnenkort echt niet meer te komen. Ondanks dat ik niet van plan ben om weer in NL te gaan wonen was het best vreemd om me te beseffen dat we niet 'even' op bezoek zullen kunnen komen. Maar goed, het is niet om de hoek en dat wisten we van te voren.... Gelukkig kan ik hier nog lekker een beetje Hollands kletsen

Hoi Stephanie,

Leuk dat je er weer bent! Hebben jullie het naar je zin gehad hier?

Ik kan niet zoveel reageren, want ik kan thuis niet meer inloggen op jg. Komt er in het scherm te staan dat windows internet een fout heeft gemaakt en moet worden afgesloten. Erg balen dus! Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Zit nu ff bij vrienden achter de computer. Hoop dat ik het met onze computer snel heb opgelost, maar aangezien ik nog niet zo handig ben met de comp, kan het nog wel even duren!

Liefs Annemarie.

Heeeee, ik had je idd al gemist!
Wat een vreemde keuze voor een vakantie... Nederland....
Zal wel raar zijn om "afscheid" te moeten nemen van je geboorte-land...
Vind je het niet ontzettend moeilijk?? Ach, je hebt het daar gelukkig ook naar je zin en wij houden je wel op de hoogte hoor, van alle  Hollandse nieuwtjes...

Liefs Annet

Terug
Bovenaan