Ik ben er weer!!! Chili ken je me nog haha

A

Anoniem

Guest
Ik ben er weer hoor en wil meteen maar mijn nieuwe nod doorgeven voor de lijst van Juul nl. 31 Augustus.
Verder Chili, ik heb nog vaak aan je gedacht en gehoopt dat het je gelukt was, tevens voor Biaggi.
Helaas niet dus. Nou ook voor mij die pech. Op mijn beste dagen waren we in de auto onderweg naar Kroatie en kennelijk hebben we ze daarom dus toch gemist.
Ik heb een fantastische vakantie gehad en ben erg gelukkig en bruin en relaxed terug gekomen.
Hoe was jou vakantie verder Chili?
Ik heb speciaal de hele lijst laten sorteren op naam van auteur om je terug te vinden en ik was ook erg blij met de lijst van Juul om alle zwangeren er niet meer op te zien en helaas ook nog steeds zoveel vertrouwde namen er wel op.
Afin, bericht je me terug? Ik heb ook nog deze week vij en hoop dan maandag nog steeds terug te mogen komen op mijn nieuwe werk.

XXX en liefs aan allemaal!

Hoi Crienie!!!!

Jazeker ken ik je nog!!!! Ik heb jou ook gemist stom he?heel vreemd, ik heb die laatste avond dat was 7 juli! ( een maand geleden !) nog geprobeerd om je en enkele andere te bereiken en zoals je waarschijnlijk dan wel gelezen hebt, kon ik die nacht mijn hele lange berichtje niet verzenden omdat manlief er alles had uitgetrokken inclusief internet grrr!

Wat leuk dat je me helemaal apart hebt genomen met dat auteur gebeuren voel me erg gevleid en speciaal!

Ik heb zelfs al 2x mijn ongi gehad niet normaal he wat een pech. De eerste keer had ik dus die 14e juli op mijn vakantie mijn nod dag en jawel precies die dag brak de ongi door en zat ik daar in Griekenland met een rode.....

Toen we thuis kwamen zijn we in de 2 weken vakantie die we toen nog hadden goed en optijd aan de slag gegaan en alles klopte precies de ovulatietesten de regelmatige kluspartijen en toen was het dus weer afwachten geblazen...de laatste dagen was ik er erg meebezig terwijl ik me elke keer voorneem dit niet te doen en heb ook de dagen ervoor best buikpijn gehad dat ik zelf af en toe wat krom liep door de pijn en dat was zo'n dikke week na de eisprong maar helaas was niks. Had dus vandaag!! mijn nod en hoopte dat ik je alsnog kon laten weten dat het gelukt was maar kreeg afgelopen zondag al wat bloed en wist toen al dat het eraan kwam snif en maandag de 9e was het er in alle heftigheid dus weer niks balen he??!!

Nu dus op naar ronde 7 en ik heb mijn nod op 4 september als ik 26 dagen aan houdt want ben nu 1 dag eerder ongi geworden heb "normaal" 27 dagen en dan zou ik mijn nod op 5 september hebben wat zou jij doen??

Nou heb ook veel aan jou gedacht en lees dat het bij jou ook niks is geworden heb je nog wel kunnen klussen nu de kinderen veel bij je in de buurt waren?

Hadden jullie een tent of een huisje?

Lees het graag weer van je!
dikke knuf terug van Chili x

Terug
Bovenaan