IK BEN ER WEER EN EVEN EEN UPDATE!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

onze computer heeft vorige week de geest gegeven en is nu net weer terug gebracht. Dus ik heb Norton er weer op gezet en meteen het forum opgezocht. Wat is er alweer veel gebeurd.

Met Stijn gaat het goed. Hij heeft sinds vandaag twee tanden en begint te kruipen sinds een paar dagen. Weliswaar nu nog achteruit, maar het begin is er. Verder geniet hij intens vna zijn fruithapjes met banaan, waar we een week geleden mee zijn begonnen.

Het grootste nieuws is dat mijn zusje afgelopen dinsdag is bevallen van twee meisjes genaamd Noa Johanna en Sara Rosalie. Noa is via de natuurlijke weg geboren na een flinke knip. Toen ze begon te persen bij Sara kwam er alleen een beentje, die de gynaecoloog meteen heeft terug geduwd en ze is naar de OK gebracht en heeft met een ruggeprik een gewone keizersnede gehad voor Sara. Noa ligt sinds gisteren bij mijn zusje op de kamer en Sara ligt nog in de couveuse omdat die door deze manier van geboren worden toch wel wat moeite heeft met wat dingen, maar ze verwachten dat Sara vandaag ook bij mijn zusje op de kamer mag. Dus ik ben helemaal happy!!!!

Groetjes van een hele trotse marloes

hopi marlous,

iedereen vroeg zich al af waar is marlous want je bent toch altijd behoorlijk afwezig.

op de eerste plaats van harte met je twee nichtjes of neefjes ben het even kwijt ( chronisch slaapgebrek) mooi is dat he, maar ze heeft wel een moeilijke bevalling gehad, mooie namen trouwens.

en ten tweede begint stijn al te kruipen, nou meryem is nu nog steeds niet vooruit te branden en zaterdag is ze zeven maanden en tandjes heeft ze ook nog niet al kwijlt ze al een goeie maand en bijt op alles wat ze tegenkomt maar goed, leuk weer even wat van je gehoord te hebben je vraagt je toch af hoe het gaat.

groetjes Bianca

Hoi Marloes

Leuk dat je er weer bent!
Ik had je al als vermist opgegeven,maar gelukkig was er niets ernstigs.

Wat leuk dat Stijn het zo goed doet.
Joyce vindt het leven op haar rug nog veel te mooi om te gaan kruipen.
Zodra je haar op haar buik legt weet ze niet hoe snel ze weer op haar rug moet rollen.
Wel kan ze zich verplaatsen.Al schuivend komt ze namelijk overal waar ze wil zijn.
Zelfs tanden zijn nog niet in zicht,maar daar waren haar broers ook heel laat mee.

Nou nogmaals:LEUK DAT JE ER WEER BENT!!!!

Groetjes Jessica

Welcome back Marloes!!!

Fijn dat je weer van de partij bent.

Wow!! Hij kan al kruipen!! Goed hoor!!

Groetjes Debby.

Hallo,

dank jullie wel voor jullie reacties. Ik ben er weer helemaal maar dat hebben jullie vast al gezien. Ik zit de hele dag al achter de pc met de Norton servicechat, omdat ik daar problemen mee heb. De gemiddelde wachttijd is zeven minuten en ik heb al twee keer   ruim anderhalf uur gewacht. Stomme Norton.  

Groetjes van marloes

ps mijn nichtjes zijn allebei uit de couveuse en doen het steeds beter.

Terug
Bovenaan