Ik ben er weer, en het gaat weer stukken beter.

Lieve allemaal,

Hier ben ik weer na even een rustpauze in gelast te hebben. Ik had het even nodig maar ik ben blij dat ik hier weer ben want ik heb jullie gemist. Ik zie dat er helaas weer veel dames ongi zijn geworden maar ook dat er dames HEEEEEEEL goed nieuws hebben. Van harte gefeliciteerd!!.
;-);-):):);-);-):):)

Ik ben hier wel weer terug maar we zijn nog niet bezig om zwanger te worden. Dit stellen we nog even uit. Ik heb mijn NOD wel opgegeven maar we gaan nog niet bezig om zwanger te worden. We willen er echt helemaal klaar voor zijn en er dan echt weer voor gaan. Want mocht het weer een keer fout gaan dan wil ik weer volledig sterk kunnen zijn. Nog steeds liggen de condooms op het nachtkastje tot we er echt weer klaar voor zijn. Jullie horen het wel wanneer het zover is.

Vandaag precies 31 dagen na mijn curettage ben ik weer ongesteld geworden en dat doet me goed. Wat is het soms heerlijk om weer ongesteld te zijn. Mijn lichaam heeft de losgeslagen hormoontjes weer onder controle en dat gaf me vanmorgen weer een stapje in de goede richting.

He goed nieuws dat konden we wel weer eens gebruiken.

Tot gauw. Dikke kus Bibi

Hallo Bibi,

Gezellig dat je er weer bent.
Mooi dat je weer ongi bent dan is het lichamelijk in ieder geval weer op de rit. Ik denk dat het heel goed is even minder mee bezig zijn, heb het zelf 6 wk volgehouden was heerlijk. Zit nu in 3e cyclus na curettage en gaan er nu weer voor. Vind het soms nog wel moeilijk en weet niet of ik een derde keer wel aankan. Maar aan de andere kant heb ik ook zoiets als die derde keer mis moet gaan komt het over een half jaar ook wel weer hard aan. We wachten het maar ongeduldig af.
Liefs Biate.

Lieve Bibi,

Wat fijn om weer wat van je te lezen, je klinkt ook weer wat beter (zover dat kan op het scherm). Ben blij ook te lezen dat je lichaam het nog doet.

Nu maar ff pas op de plaatst en dan hoop ik dat als jullie er weer helemaal voor gaan, het geluk jullie ook weer toe zal lachen.

Liefs Po

Fijn dat je er weer bent Bibi al had je liever op een ander forum gezeten natuurlijk.
Wat een goed nieuws dat je alweer ongesteld bent geworden!!!! Dat betekent dat het fabriekje helemaal goed werk!
Liefs Inge

Hé Bibi,

Fijn dat je er weer bent. Kunnen we samen in de wachtstand, want bij ons gaan de condooms ook echt weer op het nachtkastje. (en natuurlijk uit het pakje op de kritieke momenten! ;-) We hebben een verhuizing voor de boeg in april en een vakantie in juni, en in de zomer gaan we wel weer eens beginnen.

Ik wil het wel heel graag, maar besef dat er heel veel dingen in het leven zijn die ook de moeite waard zijn van het doen. Dus!

Zijn we samen ongesteld geworden vandaag en samen nog niet helemaal bezig met weer zwanger worden. Handje schudden! Ik begon al een beetje een achterblijvertjes-gevoel te krijgen... Altijd leuk als er nog iemand is die daar bewust voor kiest.

Liefs, Marjon

Hoi Bibi,

fijn weer wat van je te horen en ook te lezen dat het goed met je gaat! Neem de tijd en wanneer je weer sterk bent, kun je er altijd nog voor gaan!

X F

Hey Bibi, wat fijn om je weer te horen. Je hebt groot gelijk dat je even wacht tot je er weer echt aan toe denkt te zijn. Je moet eerst maar even alle rust nemen om alles te verwerken hoor. Ik merk nog steeds dat ik moelijke periodes heb na mijn mk begin november. Ik kan me voorstellen dat jij nog wel de tijd nodig hebt om alles op een rijtje te krijgen.Fijn in ieder geval dat je menstruatie weer normaal op gang is gekomen
Veel sterkte en ik ben echt blij dat je er weer bent.
Liefs, Sylvia

Lieve Bibi,

Ik ben blij om je weer terug te zien en ik lees dat het weer wat beter met je gaat. Ik denk dat je er inderdaad heel verstandig mee omgaat. Ik ken het gevoel ook maar al te goed en het hakt er toch in. Ik geniet nu ook even van alle andere dingen die er zijn en voel me er goed bij. Tuurlijk hoop ik ooit dat wij ook zo een mooi klein kindje mogen vasthouden maar het leven op zich is al heel erg leuk en heeft gewoon mooie momenten.

Groetjs,

Corina

Terug
Bovenaan