Ik ben er weer!! En we gaan er weer tegen aan!

Hai dames,

Ik ben er weer!!! Voor alle nieuwlingen, welkom!
Ik zal meteen met de deur in huis vallen.

Na een spoedoperatie vanwege een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunnen we weer beginnen. Mijn menstruatie wou maar niet op gang komen, maar dat was logisch na deze operatie. Ik heb een hele maand overgeslagen, maar dinsdagavond precies in een nieuwe maand - november dus, zag ik een paar druppeltjes en de volgende dag was mijn dijkje doorgebroken. Nou, ik was voor  het eerst weer blij dat ik ongesteld bent geworden.  Net Clomid gehaald, mag ik van cd 5 t/m cd 9 slikken. En nu maar hopen dat IUI deze keer weer slaagt en dat het nu wel goed gaat.
We mogen dus eerder beginnen, was eigelijk de bedoeling dat we in december weer zouden beginnen......

Ik heb ondertussen wel al jullie verhalen gelezen, er zijn een paar zwanger geworden. Gefeliciteerd! En een paar tegenslagen, maar kom op, we geven niet op!
Alvast wens ik iedereen veel moed en veel succes bij het klussen in deze turbelente periode.

Groetjes Sabrina (Sab)

Hé Sab,

Goed om te lezen dat je weer van de partij bent!
Je hebt één vorodeel: vorige keer was het ook bij de eerste IUI raak (toch?) dus je zou zeggen dat het nu ook niet lang kan duren...
Hopelijk gaat het beter dan de vorige keer.
Veel succes!

Groetjes Astrid

Hai,

Bedankt voor jullie reactie's.

Astrid, ik wil nog gauw even reageren. Ik was pas weer zwanger na de 3e IUI en het was de 2e IUI met Clomit. Ik krijg van mezelf blijkbaar niet elke maand een eisprong en door Clomit nu dus wel. En toen was het wel meteen raak   in de tweede poging Clomit.
Ik had al 1 eileider die goed was, maar 1 eileider die al dicht was en niet meer open kon. Maar het vruchtje was in de dichte eileider gaan zitten en kon er simpel weg niet door. Dus ik had een buitenbaarmoederlijk zwangerschap, met spoed geopereerd en die eileider is dus weg maar ik heb er dus nog 1 en ik krijg aan beide kanten nog "eitjes".

Snap je het nog? hahahah

Groetjes sabrina (sab)

Heeey meid,
goed om weer wat van je te horen!!!!
lekker positief! lekker knallen met die hap. Het moet maar eens afgelopen zijn! het gaat tijd worden, zou mooi zijn. Ik gun het je van harte.
Verder alles goed?
Dikke knuf Sjan

Terug
Bovenaan