Ik ben er weer even

Hallo,
Ik ben een hele tijd weggeweest, omdat ik er niet zo mee bezig wilde zijn. Maar heb er toch weer even behoefte aan. In maart had ik een miskraam. We hebben een halfjaartje genomen om even rustig aan te doen. Maar ik wil nu toch wel weer graag zwanger worden. Ik ben wel een paar keer een paar dagen overtijd geweest. Maar na 33 dagen toch weer ongesteld. Ik ben normaal heel regelmatig: 28 dagen. En nu wat onregelmatiger. Ik vind het wel weer spannend. En moet ook wel af en toe aan verleden jaar denken. Toen ik net zwanger was. Hebben jullie daar soms ook nog last van. Iemand uit mijn kennissenkring moet snel bevallen. Ik vind het heel leuk voor haar. Ze zegt ook vaak dat ze het zo leuk vind. Ik vind dat soms een beetje moeilijk. Voor haar is het ook het 3e kindje. Af en toe komt het verdriet gewoon even terug. Is dit herkenbaar voor jullie?

Groetjes,
Maria

Hoi Maria,

de miskraam is nu al een tijd geleden maar het blijft af en toe in je hoofd spoken. Ik was afg. vrijdag eigenlijk uitgerekend en dat was ook best een moeilijke dag. Hopelijk wordt 2005 een beter jaar voor ons op dat gebied!

Sterkte!

X F.

Alsof ik mijn gevoelens lees. Ja, heel herkenbaar. Ik heb in februari m 'n 1e MK gehad en denk nu dus telkens.. vorig jaar om deze tijd was ik zwanger.
Ik vraag me af of het echt ooit over gaat..

succes
Miran

Hoi F. en Miran,
Bedankt voor jullie reacties. Het is fijn om te horen dat ik niet de enige ben met zulk soort gevoelens. Het is trouwens wel een stuk beter gegaan na de eigenlijke 'uitgerekende'datum. Ik vond het ook een moeilijke dag. Maar daarna was het toch alsof er een soort last van me af viel. Dus dat is misschien wel een troost. Dat het daarna toch beter gaat. Zijn jullie ook weer bezig met zwanger worden. En hoe ervaren jullie dat?

Groetjes,
Maria

Hoi Maria,

ik weet niet of je mij nog kent we zaten samen een poosje op het verlies en verdriet forum(in maart.
Ondanks het feit dat ik intussen alweer zwanger geworden ben, was de (eerdere)uitgerekende datum ook een soort mijlpaal.
Alles gaat deze keer goed ,ondanks weer een hele spannende start.
Ik wens je het allerbeste met je vernieuwde plannen, je bent hier op de beste plek voor steun (dat heb ik zo mogen ervaren)

liefs Jeanette

Hoi Jeanette,
Jazeker, ik (her)ken je naam nog steeds.Er waren toen verscheidene vrouwen waar ik toen gedachen mee gewisseld heb. Wat ik erg fijn vond. Ik weet alleen niet meer zo goed met wie ik wat gedeeld heb. Dat is een beetje het nadeel van internet. Maar wat fantastisch dat je weer zwanger bent! Ik hoop dat alles heel goed mag gaan met je zwangerschap. Lijkt me zeker erg spannend.
IK kan helaas niet je hele berichtje lezen. Want hij laat het niet helemaal zien. Lastig is dat van dit forum.
Ik wens je een hele goede zwangerschap verder toe.
Veel liefs, Maria

Terug
Bovenaan