ik ben er weer, helaas..........

hey meiden,
hier ben ik weer, helaas voor mezelf en voor alle anderen die ik hier steeds tegenkom, ook nog na al die jaren. Wij zijn nu alweer bijna 7 jaar bezig een kindje te krijgen. Helaas is het ons nog steeds niet gelukt. Mijn man zijn zaad is helaas van hele slechte kwaliteit. Onze gyn heeft ons verteld dat als het ons lukt om `normaal`zwanger te worden het een lot uit de loterij zou zijn. En dit lot is nog steeds niet gevallen. We zijn nu 3 ICSI behandelingen verder............Mijn lieve mannetje en ik hebben er veel verdriet van gehad. Maar toch gaan we het nog een keer proberen. In Maart of april gaat het weer gebeuren. Ik zie er wel een beetje tegenop. Niet tegen de hormonen, want dat gaat eigelijk heel goed. Zowel het spuiten als hoe ik er op reageer. Maar ik vind toch die punctie een kriem. Ik weet dat je er door moet, en wat is nu 10 minuten pijn op een heel mensenleven. Maar toch..............Ik hoop voor al die meiden die hier al zolang zijn op een goede afloop. Het is ook zo oneerlijk. Ik wens jullie allemaal het allermooiste wonder!!!!

Groetjes wilma

Hoi Wilma,

ja ik ken jou nog wel.
Jammer dat het nog niet gelukt is.

Zelf heb ik nu mijn eerste ivf behandeling gehad (in Belgie, met een positief resultaat) en daar gaat de punctie onder lichte sedatie/ verdoving. Dan voel je nog wel iets maar stukken minder denk ik.
Maar ik denk dat als je er op staat dat je dan hier in NL ook onder verdoving of zelfs narcose kan krijgen! Gewoon heel hard zeuren, als je het echt wilt. Je lijdt al genoeg en ik vind niet dat een arts kan bepalen dat je een vierde keer weer moet lijden!

Ik hoop voor je dat het goed mag gaan deze keer!
Heel veel succes en laat weten hoe het afloopt!

Groetjes Belle

quote: Belle04 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2008 22:26:31'));

Hoi Wilma,

ja ik ken jou nog wel.
Jammer dat het nog niet gelukt is.

Zelf heb ik nu mijn eerste ivf behandeling gehad (in Belgie, met een positief resultaat) en daar gaat de punctie onder lichte sedatie/ verdoving. Dan voel je nog wel iets maar stukken minder denk ik.
Maar ik denk dat als je er op staat dat je dan hier in NL ook onder verdoving of zelfs narcose kan krijgen! Gewoon heel hard zeuren, als je het echt wilt. Je lijdt al genoeg en ik vind niet dat een arts kan bepalen dat je een vierde keer weer moet lijden!

Ik hoop voor je dat het goed mag gaan deze keer!
Heel veel succes en laat weten hoe het afloopt!

Groetjes Belle

Hoi Belle,

Ik ben inmiddels al wel bevallen van een dochtertje maar ook dmv IVF zwanger geworden en lees nog regelmatig mee op dit forum. Ik zie dat je aanneemt dat er in NL geen verdoving gebruikt wordt bij de punctie maar ik moet aangeven dat ik hier in Apeldoorn bij mij punctie morfine heb gehad waardoor ik vrijwel niets heb gevoeld van de punctie. Op een gegeven moment voelde ik bij een prik iets en heb ik zelfs nog wat extra morfine gekregen.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan