A
Anoniem
Guest
hallo meiden,voor sommigen zal ik wel bekend voor komen maar voor andere ook niet!!ik ben vorig jr oktober met de pil gestopt en ging gelijk op internet inf. zoeken over baby"s je kent het wel,toen kwam ik dus op dit forum terecht waar je lekker kunt kletsen met meiden die allemaal het zelfde willen dus gewoon ff praten met onbekende dat vind ik echt super!!maar op een gegeven moment werd ik zo gek van me zelf elke x als ik op het forum kwam werd de een na de ander zwanger en natuurlijk weet ik dat al van te voren maar het is toch heel pijnlijk als er meiden zijn die na 2 of 3 mnd al zwanger zijn en jij zit maar te wachten en niet dat ik het misgun maar het deed me te veel pijn om elke x er mee geconfronteerd te worden!ik kon s nachts slecht slapen want moest alsmaar huilen en toen had ik zoiets van ik neem ff afstand van het forum want ik kon het niet meer opbrengen want als dat zo door gaat dan ben ik er helemaal mee bezig en daar zit je lichaam ook niet op te wachten want je moet je zelf ontpannen voelen anders zal het nooit lukken!!en nu wil ik toch wel weer proberen erover te praten want heb me nu heel anders er tegen opgezet,want heb nu een ander doel waar ik me helemaal kan op concentreren,ik zit nu al wat jaartjes op voetbal gewoon 4 de klasse lekker gezellig een balletje trappen ik ben sinds 2 weken naar een andere club gegaan waar ze ook dames 1 hebben die spelen eerste klas en ik ben nu gevraagd om mee te trainen en met hun en wedstrijd mee te voetballen dus ik wist niet wat ik hoorde ik ga morgen beginnen met trainen en dinsdag een wedstrijd echt gaaf man dat was een droom van mij en ook al haal ik het niet ik wilde al heeeel lang weten hoe dat was hoger voetbal dus ik ben druk met mijn sport bezig en denk er weinig aan om zwanger te worden ik hoop dat dan wel mijn 2de wens in vervulling gaat ik ziet het wel ik voel me helemaalbedankt voor jullie aandacht ik moest het ff kwijt en wens iedereen sterkte en blijven hobby''en haha tot gauw volgende x kort verhaal hoor sorry liefs van voetbalgek doeg xxx