ik ben er weer! (up-date)

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Hier ben ik weer! Heb nog wel meegelezen maar niet gereageerd. Heb mijn dingetjes weer een beetje op orde en mis het forum zooooo dus ik kom weer terug.
Hoop dat de dames het een beetje leuk hebben op hun forum-dag. Wel lekker weer.

Even een klein up-dateje van Tyche. Ze doet het erg goed. Vandaag twee prikken gehad.. zucht.. zo zielig. Ze had er toch wel last van. Dus net even een zetpil gegeven. Dat was ook al verdriet. Dus even een stuk fruit geschild en dat was ik haar aan het geven. Ze stond aan de tafel..... en ineens... boem! Kop op de tafel en daarna op de grond. Het zag er echt eng uit maar gelukkig huilde ze meteen. Ik dacht echt dat haar tandjes door de lip waren maar ze heeft 'alleen' een buil op haar bolletje. Dus heb ik even gekoeld. Hoop dat de zetpil deze pijn ook stilt.

Verder doet ze het heel goed en is het een gezellige kletstante.
En haar mama is van plan hier weer lekker mee te komen kletsen!

Liefs Kirsten.

Hoi Kirsten!
Fijn dat je je dingen weer wat op orde hebt!
Wat een ellende met Tyche zeg, en dat allemaal op  1 dag!   Ik hoop dat ze snel opknapt en jou hier weer vaker tegen te komen!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Leuk dat je er weer bent! Wat een pechdag voor Tyche zeg, arme meid. Een dikke knuffel van mama doet vast wonderen.
Groetjes mv Thom

Hoi hoi,

Klets er maar weer lekker op los hoor! En geef Tyche maar een dikke knuffel voor de "pijn" en voor jou voor de schrik!

Lisenka mv Tessa

Ach ach,wat een pechdag voor je kleine meid.Geef maar een voorzichtig kusje op haar buil.En wat leuk dat je er weer bent.Gezellie!!
Liefs Kitty en Tess

Hai Kirsten,

Lijkt Jente wel gisteren, ook zijn prikjes gehad, hij moest ook vreselijk huilen!
Maar hij had daarna ook zijn pech dag, op zijn hoofd gevallen en buiten viel hij ook en kwam er een steen op zijn pink, bloeden en helemaal blauw en dik!
Vond het zo zielig, alsof die stomme prikken niet genoeg zijn.

Nou veel sterkte met de kleine, groetjes Fennie en Jente

Fijn dat je er weer bent!

Knuffel voor pechvogeltje Tyche!

Nanda en Tess

Terug
Bovenaan