Ik ben er weer!!!

Hoi Meiden,

Zo ben weer terug van een paar dagen weggeweest en tjeempie zeg heb een aardig tijdje nodig gehad om weer bij te lezen en weer helemaal op de hoogte te zijn van alles en iedereen, ben ruim een uur bezig geweest om alles door te lezen.

Ten eerste wil ik degene die zwanger zijn allemaal Van Harte Feliciteren en veel succes wensen in hun verdere zwangerschap. Voor de gene die pijnlijk genoeg een miskraam hebben gehad wil ik heel veel sterte wensen en hoop dat jullie het een beetje kunnen verwerken en het een plaatsje kunnen geven en dat jullie maar weer heel snel zwanger zijn en prop je gevoelens niet op, is er iets en heb je niemand om het mee te delen schrijf het hier lekker van je af. En voor degene die op hun NOD wachten of nog druk aan het klussen zijn Heel Veel Succes gewenst en ik zou voor jullie duimen.

Maar goed nu heb ik zelf toch ook nog wel even een vraagje eigenlijk want weet niet goed wat ik er van moet denken. Ik heb morgen mijn NOD (9 juli dus, nou zaten er een zondag een paar druppels bloed in mijn onderbroek en ik dacht dus, o jee nee he ik word ongesteld maar vervolgens helemaal niets en een maandag weer één druppel en verder helemaal maar dan ook echt helemaal niets meer. Kan dit innestelingsbloed zijn? of iets anders? Maar wat dan. Heb ontzettend gevoelige borsten en af en toe wat steekjes onderin mijn buik bij mijn schaambeen. Ik heb al twee kids en dus al twee zwangerschappen meegemaakt maar nog nooit ben ik druppels bloed verloren tijdens een innesteling. Ik weet het niet hoor en durf ook niet te veel te hopen. Eerst morgen maar eens door komen en een zaterdag ook nog maar en als ik dan nog niet ongi ben dan ga ik denk ik een zondag maar testen (of zou dat nog te vroeg zijn, maar moet maar niet te hard op de zaken vooruit lopen.

Tatjana, Bea, Ank en Ivy laat het ons gelijk weten he als jullie wat weten want vind het superspannend en hoop dat het voor iedereen raak is deze maand, ik ga heel hard duimen voor iedereen, natuurlijk ook voor de dames die hun NOD later hebben.

Veel liefs Henriette.
 
Hoi Henriette,

Dan kan ik je de hand schudden. Als het goed is heb je het kunnen lezen onder het berichtje van Tatjana waar jij ook gereageerd hebt. Ik heb precies hetzelfde gehad gisteravond.
Maar wat het nu precies is ??? Ik heb geen flauw idee. Ga in ieder geval voor je duimen dat het raak is voor jullie deze maand.

Groetjes Biaggi
 
Hoi Henriette en Biaggi,

Zou het niet helemaal het einde zijn als het voor jullie allebei een innestelingsbloedinkie was, Henriette morgen superspannend, hoor, als ik morgen nog zo misselijk ben ga ik zaterdagochtend toch maar weer een testje verspillen want anders ben ik twee weken van huis (zonder Cees )en het is tenslotte mijn NOD,zaterdag.

liefs Jeanette
 
Hoi Biaggi,

Ik heb het inderdaad gelezen en het zou natuurlijk helemaal te gek zijn als het bij ons allebei een innestelingsbloeding was maar durf alleen maar te hopen en het spookt constant door mijn hoofd. Want vraag me het precies hetzelfde af als jij, wat is het nu precies? Konden we maar naar binnen kijken dan hoefden we niet zo af te wachten. Maar we moeten nog geduld hebben al is dat heel moeilijk.

Hoi Jeanette,

Voor jou ook al zo spannend en hoop voor je dat als je een test gaat doen een zaterdag dat 'ie positief uitslaat dan kan je het nog delen met je mannetje en anders moet je het nog een keer doen als je op vakantie ben maar ja dan moet je het alleen doen. Veel succes in ieder geval en een hele fijne en prettige vakantie toegewenst en als je een zaterdag positief test moet je het nog wel even laten weten hoor.

Waaaaaaaaaaaaahhhhhh ik ben helemaal op van de zenuwen en ga voor iedereen duimen.

Veel liefs Henriette.
 
Terug
Bovenaan