Ik ben er weer!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik me hier al op het forum aangemeld...
Maar na een paar dagen was ik helemaal in de war. Alle verhalen, emoties, twijfels...Al die baby-praat...Het kwam opeens erg dichtbij.

Inmiddels hebben we alles even laten bezinken en zie daar, we zijn er weer!!! We maken nu  deze strip anticonceptie nog  af (1,5 week) en dan gaan we er voor...Het kriebelt vanbinnen, het lijkt wel of mijn eierstokken in de knoop zitten hahaha...
Nou maar hopen dat het snel voor iedereen mag lukken en voorspoedig zal verlopen! Liefs,

Marijn (22jr.)

he meis wb op de forum, we hopen voor iedreendat het mag lukken, is gaat niet altijd zo als je wilt toch? zal me ff voor stellen ben suzette 24 jaar woon samen met me vriend wordt 29 al 2 en half jaar, is ons eerste kindje we zitten in ronde 9 loop bij de gynocoloog, lees topic KLOTE ZOOI!!!

nou veel s6 en klusse , wie weet komt er een wondertje

greetz suzette

Bij mij was het precies omgekeerd. Ik heb juist heel veel steun gehad aan dit forum en alles wat ik gelezen heb.
Mijn man en ik wilden heel graag kinderen, maar ik wilde eerst wachten tot we getrouwd waren. Toen  we (eindelijk) getrouwd waren en het 'mag' in een keer werd ik wat bang en vond ik het wel heel dicht bij komen. Toen ben ik veel gaan lezen over het zwanger worden en nu kan ik niet meer wachten.

Hallo,

Ik ken die twijfel, toen we eindelijk waren gestpt met de pil dacht ik ook wil ik dit allemaal wel.
Inmiddels ben ik na 6 rondes erachter dat ik echt heel graag zo een wondertje in mijn buik wil.

XK

Terug
Bovenaan