Ik ben er weer!

Hallo lieve meiden,

Na een maandje te zijn weggeweest ben ik erweer. We hebben genoten van een heerlijke zonvakantie en dat heeft me ontzettend goed gedaan. Ook hebben we veel gepraat en nagedacht over het hoe nu verder.
Ben inmiddels een jaar bezig, 2 miskramen verder en het resultaat is nog steeds niet wat we graag hadden gezien. Mijn 2e miskraam in december is nu een half jaar geleden. Wat erg vreemd is, en ons toch wel erg onzeker maakt is dat ik de vorige 2 keren zomaar zwanger was. En nu na die laatste miskraam duurt het toch wel wat langer....

De laatste 2 cyclussen heb ik getemperatuurd, het lijkt allemaal erg netjes, mijn cyclus is gemiddeld 28 dagen, halverweg mijn cyclus is mijn temp. hoger dan de eerste helft. Je zou zeggen niets aan de hand. Toch neemt de onzekerheid ontzettend toe, vooral wat mijn lichaam betreft. De eerste uitgerekende datum zijn we inmiddels  2 maand  geleden gepasseerd en het er minder mee bezig zijn is makkelijker gezegd dan gedaan. Vorige week heb ik met mijn verloskundige gebeld en alles besproken, ze heeft me geadviseerd toch contact op te nemen met mijn gyneacoloog en daar kan ik volgende week woensdag al terecht. Ik wil toch graag wat meer onderzoeken, inwendig alles goed bekijken en zijn oog over mijn temp. lijstje laten gaan, en misschien mijn bloed wat meer onderzoeken??? Ik hoop dat hij mij iets gerust kan stellen en me zelfvertrouwen kan geven.

Ik zal niet heel veel op het forum aanwezig zijn omdat ik inmiddels een lotgenootje heb waarmee ik veel mail en zelfs af en toe mee afspreek. De lieve meid heb ik op dit forum  leren kennen en we hebben echt heel veel steun aan elkaar. Ik gun iedereen iemand waar je het zo goed mee kunt delen, want ik heb er echt heel veel steun aan en zij aan mij. Wel zal ik op de lijst blijven staan en met jullie meelezen.

Er zijn veel dingen gebeurd, Hester en Corina weer een miskraam en weinig zwangeren dat moet toch echt anders....
Ik zal nu de rest even lezen, ik blijf jullie volgen maar probeer zelf toch een beetje afstand te houden.

Nou meiden allemaal een dikke knuffel van mij.
Oh ja Bibi, mijn nod is 28 juni!

Hey Biate,

Toch wel weer fijn om een "oud" forum maatje hier weer eens te zien. Ik ben blij dat je het goed na je zin hebt gehad op vakantie. Het is inderdaad een tijdje geleden dat je hier bent geweest en ik ben blij dat je hier weer terug bent gekomen.

Ik heb nog wel veel aan je gedacht en hoe het met je zal zijn. We hebben allebij veel mee gemaakt en ik weet als geen ander hoe jij je voelt. Soms kun je je echt heel erg eenzaam voelen. We begrijpen het allemaal. Fijn dat je dan ook een "maatje"hebt gevonden waarmee je dat gevoel mee kunt delen. Lotgenoten weten toch wat je mee maakt meer dan de mensen om je heen. Die kunnen zelfs soms je heel eenzaam laten voelen.

Maar iedergeval we gaan er weer voor, ik zal je op de lijst zetten met je nieuwe NOD. Heb laten we op een goede afloop.

Fijn dat je er weer bent.

Liefs Bibi**  

Biateeeeee,

Wat lekker om te horen dat je een goede en leuke maand hebt gehad.
Ik begrijp je zo goed dat je gaat twijfelen over je zwangerschap omdatl het de eerste keren zo makkelijk ging. Bij mij ging het precies andersom de eerst 2 keer duurde het 9 en 10 maanden en daarna in rap tempo. Je kan er zo weinig over zeggen maar als je je daar niet lekker bij voelt kun je inderdaad wat laten onderzoeken zodat je oko dingen kunt gaan uitsluiten.

Wat superleuk dat je het zo fijn hebt met iemand van het forum. Het is altijd lekker om iemand te hebben die je zo goed kan begrijpen. Toch hoop ik dat je nog wel blijft buurten..

Dikke knuffel,

Corina

heee lieve Biate,
Wat leuk dat je weer even op het forum bent!!!
Ben blij dat je een lekkere vakantie hebt gehad.
Goed zeg dat je al zo snel bij de gyn terecht kan, hopelijk kunnen ze je tegmoet komen in je wensen voor verdere onderzoeken.
Tof voor je dat je een leuk maatje hebt gevonden.
Ik wens je alle goed toe, ben zelf ook niet zo actief meer op het forum.
Liefs van Annemarie, die alweer 12w2d zwanger is en van de week bij de vk het hartje heeft gehoord.

Hoi Biate,

Leuk te lezen dat je er weer bent!
En ja je hebt absoluut gelijk, te weinig zwangeren op dit forum te bekennen, want helaas is het (na 6 dagen) bij mij toch weer mis. Maar ik put kracht uit de woorden van Jeanette dat we toch positief moeten blijven denken.
Ik ben wel benieuwd hoe het nu verder zal gaan met jou, dus schrijf je wel af en toe hier?
Alvast bedankt, veel groetjes,
Angelique

he Biate,

Blij om weer van je te horen hoor, long time no see, zeggen ze dan.

Wat fijn joh dat je iemand gevonden hebt om je alles mee te delen, en
dan ook nog van het forum. Echt leuk hoor. Het kan inderdaad zo fijn
zijn om gewoon eens fijn met iemand te kletsen (of wat anders) die
precies weet wat je bedoeld.

Meis, ik hoop dat er wat voor je uit gaat komen bij de gyn, ook ik zal binnenkort een bloedonderzoek krijgen.

Hopelijk krijg je gauw ook een goed bericht hierover. Neem de tijd voor
jezelf en ik weet zeker dat niemand het je hier kwalijk zal nemen dat
je wat afstand houd hoor (ookal vinden we dat natuurlijk wel jammer)

Het is mijn bedoeling ook nogsteeds, maar ik schijn nog niet echt te
kunnen of zo, maar probeer mezelf te dwingen om afstand te bewaren.

Ik wens je heel veel geluk toe voor nu en in de toekomst.

Laat nog eens wat van je horen hoor.

liefs Hester  

Terug
Bovenaan