ik ben er weer

A

Anoniem

Guest
Hoi

Hoi allemaal

Ik ben weer terug.
Na een drukke tijd blijft hopelijk alles nu weer rustig en kan ik wat vaker reageren.Dit keer was het niet gewoon (met 3 kids is dat altijd druk) druk,maar na 2 ziekenhuis opnames in de familie ben ik het nu zat.Iedereen is weer thuis en hopelijk blijft dat ook zo.
Vorige week werd mijn schoonvader met de ambulance opgehaald met een hartinfarct.Daar gaat het nu redelijk mee.Ze doen niets meer voor hem,alleen medicijnen.Zijn omleidingen zijn aan het verkalken,maar hij is in ieder geval thuis.
Twee weken hiervoor is mijn stiefvader opgehaald met een herseninfarct.Ook hij is weer thuis en heeft er alleen een blinde vlek aan over gehouden.

Groetjes Jessica

Dus al met al is alles goed afgelopen,maar je blijft op en neer rijden naar het ziekenhuis en dan nog de rest van het geregel,pffffff.

Hoi Jessica,

Wat een gedoe allemaal zeg. Erg vervelend als alles zo gelijk komt. Fijn dat het allemaal relatief goed is afgelopen maar het hakt er toch in.
Wel ontzettend leuk dat je weer terug bent. Ik had je wel gemist maar je had al wel verteld dat je het erg druk had. Hopelijk nu rustiger tijden voor je

groetjes Linda

Leuk dat je er weer bent, maar wat een toestanden bij jou in je familie zeg! Hopelijk breekt nu een 'rustige' tijd voor je aan zodat je even komt bekomen!

liefs miranda

Ha Jessica had je wel gemist hoor meid, want je hebt altijd zo'n lekkere nuchtere kijk dat kan ik erg waarderen. De reden van je afwezigheid is echt super vervelend en lijkt me behoorlijk ingrijpend. Voor je schoonvader niet zo'n goed nieuws maar verder hopen dat de gezondheid verder goed blijft.
Hoop dat je nu in wat rustiger vaarwater bent en dat je weer vaker bij ons op het forum bent

fijn dat je weer terug bent

liefs Achnita mv Mike (4jr) en Brian(16.5mnd)

Hoi Jessica,

Wat vervelend zeg, hopelijk blijft het nu met iedereen goed gaan!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan