Ik ben er weer

Hallo allemaal,

Ik ben er weer even. Heb al een hele tijd hier niet meer geschreven maar goed heb ook 2 weken in het ziekenhuis gelegen omdat ik niks meer binnen hield. Ik heb aan het infuus gelegen en aan een neussonde. Nu gaat het weer aardig goed met me. De buik groeit goed als ik tegen iemand zou zeggen dat ik al 6/7 maanden zwanger ben geloven ze dat ook nog. Maar goed wat wil je he? tweeling dus dubbel zoveel ruimte nodig. Wel ben ik nog steeds heel moe maar dat zal er wel bij horen. 18 Augustus mogen we voor de 20 weken echo en dan kunnen we weer kijken naar onze kruimels.
Aankomende maandag gaan we even een weekje met ons gezin weg. We hebben een huisje in limburg weten te bemachtigen en daar zijn we toch echt wel aan toe. We gaan van maandag tot maandag weg daarna zijn we er weer. Ik zou straks eens even bijlezen hier. Maar geloof dat het toch wel erg rustig is hier??

Groetjes Kristel

Hoi Kristel,

Vervelend zeg dat je 2 weken in het ziekenhuis hebt moeten liggen. Gelukkig gaat het nu weer goed!
Alvast een fijn weekje in limburg! Is wel lekker hè.
ja, het is inderdaad heel rustig hier....iedereen zal het wel druk hebben ;)

Groetjes

Hey,

Wat vervelend, zo 2 weken in het ziekenhuis. Hoop dat je nu goed opgeknapt bent. Kan me voorstellen dat je na zo'n 'avontuur' toe bent aan een weekje weg. Geniet ervan!

Het is hier idd rustig. Ik mis ook mensen van het jonge gezinnen forum nog. Ws zijn er veel die niet door de fouten van de site heen kunnen/willen kijken. Wel jammer...

Greetz

Ja het is extreem rustig zeg. Heb weinig nodig gehad om een beetje bij te lezen. Zou iedereen op vakantie zijn nu dat het zo rustig is of blijven we echt met een klein groepje over? Zou wel jammer zijn want er was op de vorige site best een leuke groep.

Liefs
Kristel

Hoi Kristel,

Wat een vehaal. Wel heftig zeg, 2 weken in het ziekenhuis. Ging het goed met je andere kindjes. Die zul je wel ontzettend gemist hebben. Wel fijn om te horen dat alles weer beter gaat.
Veel plezier in limburg. Het is er erg mooi!

Liefs Jane

Hey

Dank jullie wel allemaal voor de reacties. De kindjes in mijn buik doen het nog steeds erg goed. Ze zijn zelfs druk. Vandaag zijn we alweer 17 weken zwanger. De andere kindjes hebben me inderdaad erg gemist en ze vonden het erg moeilijk mij zo te zien in het ziekenhuis. Vandaag is het zover we gaan zo heerlijk weg. Ben de laatste dingen aan het inpakken en dan alles in de auto zetten even wat eten en dan gaan we. Mensen tot volgende week allemaal.

Liefs
Kristel

Terug
Bovenaan